Foto: Promo/Porsche

Porsche, za razliku od mnogih proizvođača, ima odličnu godinu. Nemačka kompanija je saopštila da su zabeležili rast prodaje u trećem kvartalu od 13 procenata, a tokom ove godine prodato je čak 217.198 automobila proizvođača iz Štutgarta. Najveći skok zabeležen je u SAD gde je prodaja porasla čak 30 procenata.

Iako su same brojke što se prodaje tiče impresivne, celokupni uspeh Porschea ove godine nije najveća vest ove kompanije. Ako se pogledaju prodajni rezultati, u prvi plan iskače činjenica da je njihov električni automobil Taycan zapravo prodavaniji od legendarnog 911 ili Panamere koja je poslednjih godina bila jedan od razloga rasta nemačke kompanije.

Porsche je prodao 28.640 primeraka Taycana ove godine, što je više u poređenju sa modelom 911 kojeg je pazarilo 27.972 kupaca, dok je prodaja Panamere za sada na brojci od 20.275.

Međutim, to ne znači da je prodaja ova dva automobila sa konvencionalnim pogonom pala. Štaviše, 911 je zabeležio rast od 10 procenata u odnosu na prošlu godinu, dok je prodaja Panamere porasla za jedan procenat.

Foto: Promo/Porsche

„Veoma velika tražnja za našim sportskim automobilima se nastavila i u trećem kvartalu i presrećni smo što smo mogli da isporučimo veliki broj automobila kupcima tokom prvih devet meseci ove godine“, rekao je Detlev von Platen, član izvršnog odbora za prodaju i marketing u Porscheu.

Foto: Promo/Porsche

Naravno, SUV modeli kompanije iz Štutgarta su i dalje najprodavaniji. Porsche je prodao 62.451 primerak Cayenne-a, i 61.944 primerak Macana. Da dnu liste nalaze se modeli 718 Boxter i 718 Cayman, sa brojkom od 15.916 prodatih primeraka.

Foto:Porsche

Porsche je najavio veliki broj modela na električni pogon koji će biti predstavljeni tokom narednih godina, a sa uspehom modela Taycan u 2021., sasvim je jasno zašto se kompanija odlučila na tranziciju ka elektromobilnosti.

Bonus video: Druženje sa aktuelnim Porsche modelima 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar