Foto:Porsche promo

Nove regulative o emisiji štetnih gasova naterale su mnoge proizvođače da učine skoro nezamislive stvari. Poslednji u nizu je Porsche, koji će sa redizajnom legendarnog modela 911, u verziju Turbo S ugraditi i elektromotor. Prototip je već primećen na Nirburgringu, a premijera se očekuje tokom 2024. godine.

Ova promena u rangu je sa onom iz 1974. kada je 911 po prvi put dobio turbo-punjač, što su tradicionalisti dočekali sa velikom dozom skepticizma. Porsche 911 Turbo S u hibridnom izdanju svakako neće biti prihvaćen sa zadovoljstvom od strane klasičnih ljubitelja ove marke, ali je činjenica da će dodavanjem elektromotora najsnažnija verzija u gami dobiti još više konjskih snaga.

Cilj Porsche-a jeste da Porsche 911 Turbo S Hybrid bude ozbijna alternativa hibridnim modelima McLaren Artura i Ferrari 296 GTB. Kao što možete primetiti na fotografijama, novi 911 Turbo S Hybrid nije kamufliran, jer će izgledom biti vrlo sličan sadašnjoj verziji. Da se ipak radi o hibridu otkriva žuta nalepnica na zadnjem staklu, koja je obavezna za prototipe sa elektrifikovanim pogonom koji se testiraju na javnim saobraćajnicama u Nemačkoj.

Porsche 911 Turbo S Hybrid će zadržati 3,8-litarski agregat sa 6 cilindara, ali će dobiti baterije i električni sistem iz modela Cayenne S Turbo E-Hybrid. Očekuje se nešto više od 700 KS, sa osmostepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na svim točkovima.

Iako će hibrid biti teži od sadašnjeg 911 Turbo S, očekujte da ubrzanje bude isto, a možda čak i bolje od impresivnih 2,7 sekundi, koliko je do stotke potrebno aktuelnoj verziji sa konvencionalnim pogonom. Hibrid će verovatno biti ponuđen na tržištu za tri godine, kada se očekuje blago obnavljanje game 911-ce, a očekuje se cena veća od 210 hiljada evra.

Bonus video: Peugeot 9X8 – neverovatna hibridna mašina za stazu

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar