Foto: Porsche

Porsche je napokon predstavio kultno “turbo” izdanje aktuelnog modela “911”, istovremeno u kupe i kabriolet verzijama. Pokreće ga snažniji motor nego ranije, a vožnja do 100 km/h traje svega 2,8 sekundi.

Otkako postoji, Poršeov model “911 turbo” važi za sportistu vanserijskih odlika, bilo da je reč o performansama na trkačkoj stazi ili o opuštenoj svakodnevnoj vožnji. Najnovije izdanje atraktivnog kupea je tu da popuni prazninu između trenutno najsnažnijeg i skupljeg “turbo S” modela (640 KS) i povoljnije, ali dosta slabije “carrere 4S”. Upravo tu između je mesto gde nastupa “911 turbo”, kao opcija koja nudi mnogo konjskih snaga, ali za nešto manje novca.

“Turbo” je dobio 3,8-litarski agregat sa šest cilindara u ravni, tradicionalno postavljen pozadi. Raspolaže sa 580 KS i 750 Nm obrtnog momenta, a opremljen je simetričnim turbopunjačima varijabilne geometrije i može se pohvaliti ubrzanjem do 100 km/h koje traje svega 2,8 sekundi.

Foto: Porsche

Snaga se prenosi na sve točkove putem osmostepenog PDK menjača sa posebnim podešavanjem za “turbo” verziju, čija je maksimalna brzina 320 km/h.

Izuzetno aerodinamične forme, kupe i kabriolet verzije “911 turbo” modela nude aktivni prednji i značajno veći zadnji spojler nego pre. Od prethodnog “turba” novi je širi za 45 mm napred, dok je pozadi tačno 1.90 m širine, što rezultira boljom stabilnošću, ali i još preciznijim upravljanjem.

Foto: Porsche

Prvi put za “turbo” opcino se nude “sports” i “lightweight” (-30 kg) paketi, sportska šasija (10 mm bliža asfaltu) i sportski izduvni sistem. Ujedno, ovo je i prvi “turbo” koji će nuditi toliko mnogo mogućnosti za personalizaciju.

Enterijer odiše sportskim imidžom, sedišta se mogu podešavati u čak 14 pravaca kako bi svako mogao da pronađe idealnu poziciju za volanom. Vozač na raspolaganju može imati napredni kokpit, koji se sastoji od 10,9-inčnog centralnog ekrana, “sport chrono” paket, GT sportski upravljač, Bose ozvučenje i još mnogo toga.

Foto: Porsche
Foto: Porsche

Početna cena za “turbo coupe” je 180.000, a za kabriolet 194.000 evra.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare