reklama saobraćaj
Foto: Sekretarijat za saobracaj grada Beograda

Reklama o kojoj se priča.

Sam si kriv što kasniš, tu nema dileme, a sledećeg puta ti kreni na vreme – tim stihovima počinje reklama koja apeluje na bezbednost u saobraćaju, tj. poziva građane da ne žure u vožnji i budu odgovorniji.

Ipak, nastavak ovog spota izazvao je veliku polemiku u javnosti.

Pročitajte još:

Prvo, mnogima smeta način na koji je prezentovana tema.

Međutim, mnogi pominju i seksualno uznemiravanje zbog dela spota u kom se kaže da, „kad smanjiš brzinu, možeš i da šmekneš okolo jer se možda šeta neka lepa seka“.

*

Ipak, dosta je i onih koji kažu da je takva ocena preterana.

*

A šta jeste seksualno uznemiravanje?

U članu 182a srpskog Krivičnog zakonika se kaže da je polno uznemiravanje „svako verbalno, neverbalno ili fizičko ponašanje koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica u sferi polnog života, a koje izaziva strah ili stvara neprijateljsko, ponižavajuće ili uvredljivo okruženje“.

To uključuje i namigivanje i slanje seksi poruka, dodirivanje osobe bilo gde po telu protiv njene volje, komentare njenog fizičkog izgleda aluzijama seksualne prirode, pokazivanje polnih organa…

BONUS VIDEO: Srbljanović i Tintor: Uznemiravanje na Arhitektonskom – Da li kasni reakcija?