TV Nova nastavlja da potvrđuje svoju lidersku poziciju kao televizija koja nudi raznovrstan, kvalitetan i relevantan sadržaj – od najvažnijih društveno-političkih tema do uzbudljivog muzičkog programa koji okuplja novu generaciju talenata.
U nedelju uveče, kultna emisija „Utisak nedelje“ Olje Bećković bila je najgledaniji program u Srbiji unutar SBB mreže, sa prosečnim šerom od 17,3%, prestigavši sve televizije sa nacionalnom frekvencijom, kao i Javni servis. Ovaj rezultat još jednom potvrđuje važnost emisija koje otvaraju prostor za argumentovan dijalog i analizu ključnih društveno-političkih tema.
S druge strane, muzičko takmičenje IDJ Pepsi Show, koje se emituje petkom uveče od 21.30, nastavlja da privlači pažnju mlađe publike i ljubitelja zabavnog programa. U najnovijoj epizodi započeo je prvi Workshop, deo takmičenja u kom žiri u sastavu Seka Aleksić, Nataša Bekvalac i Relja Popović ima sve veća očekivanja, a kada takmičenje ulazi u najuzbudljiviju fazu. Epizoda emitovana u petak pozicionirala je Novu na mesto druge najgledanije kablovske televizije u tom terminu emitovanja, dok je na YouTube-u epizodu gledalo skoro 15.000 ljudi. Epizoda na YouTube-u trenutno ima više od 220.000 pregleda, dok na društvenim mrežama broji gotovo 12 miliona pregleda.
Sve ostale emisije iz vikend programa Nove – jutarnji program „Pokreni se“, satirična emisija „24 minuta sa Zoranom Kesićem“, emisija o zdravlju „Zdravo misli“, dečja emisija „Kuća sa 1000 vrata“ – takođe beleže fenomenalne rezultate gledanosti i nastavljaju da budu među najgledanijima u svojim terminima emitovanja.
Sa programima koji ravnomerno pokrivaju i aktuelna društvena dešavanja i zabavne formate, TV Nova uspešno spaja različita interesovanja gledalaca i ostaje destinacija za najkvalitetniji televizijski sadržaj za sve generacije.