Oko 150 putnika u ovim trenucima prolazi kroz pravu agoniju na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" jer im je let za Istanbul prvo kasnio, a potom je i otkazan. Prema tvrdnjama Gordane Tadić, jedne od putnica, u zatvorenom avionu proveli su duže od dva sata, nakon čega im je saopšteno da napuste letelicu, jer je radno vreme posade isteklo.
Avion kompanije „AJet“ sa aerodroma „Nikola Tesla“ trebalo je za Istanbul da poleti u 14.35, ali je u startu kasnio gotovo dva sata.
„Mi smo čekiranje i ulazak na gejt obavili oko 16 časova. Ušli smo u avion, gde su nas zatočene u avionu držali duže od dva sata“, kaže za Nova.rs Gordana Tadić koja je danas trebalo sa drugim putnicima da poleti u Istanbul.
Dodaje da im niko od posade nije davao nikakva obaveštenja o tome zašto avion nije poleteo.
„Navodno je i jedan od putnika konzumirao alkohol, pa je izbačen sa leta. Pronela se i vest da je avion pokvaren. Posle malo duže od dva sata, obratio nam se kapetan i rekao da avion neće poleteti jer je njihovo radno vreme isteklo. Nas su lepo izbacili iz aviona i prošli smo ponovo pasošku kontrolu“, kaže Tadić.
Sagovornica Nova.rs kaže i da je cela grupa i dalje na aerodromu, kao i da mnogi od njih nisu iz Beograda.
„Oni navodno treba da budu smešteni u neki hotel, ali niko ne zna ni kako, ni gde. Ljudi tumaraju kao guske po magli. Ne znamo ni da li ćemo sutra imati let ovom aviokompanijom. Sve je neizvesno. Ovde ima ljudi koji su u Istanbul krenuli na lekarske kontrole, koje su zakazane prepodne. Nastala je jedna velika konfuzija, mi smo na aerodromu od 11 sati“, navodi putnica sa ovog leta.
Dodaje i da je sa ovom kompanijom jako teško stupiti u kontakt, ali da su na jednom od šaltera na aerodromu ostavili svoje kontakt telefone.
Inače, kompanija „AJet“ se sve do skoro zvala „AnadoluJet“. Vlasnik kompanije je „Turkish Arilines“. Prema pisanju medija, prvi let na relaciji Istanbul-Beograd, ova kompanija je obavila 1. decembra prošle godine.
Kako se može videti na sajtu beogradskog aerodorma, istaknuto je obaveštenje da je let otkazan.
Portal Nova.rs pokušao je od pomenute aviokompanije da dobije više informacija, ali do objavljivanja ovog teksta nismo dobili odgovor.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare