United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi potpisala je novi trogodišnji ugovor kojim se nastavlja uspešno partnerstvo vodeće regionalne informativne platforme N1 i prestižne američke medijske kuće CNN.
Partnerstvo CNN-a i N1, koji omogućava pristup nezavisnim i proverenim vestima milionskom auditorijumu u regionu, počelo je 2014. To je bila prvo ekskluzivno partnerstvo koju je potpisala američka medijska organizacija u ovom delu Evrope.
“Ponosni smo što smo nastavili saradnju sa N1 koji je naš važan partner u jugoistočnoj Evropi“, rekao je Valid Čamak, direktor prodaje sadržaja i licenciranja u CNN-u.
„Sa N1 blisko sarađujemo od pokretanja kanala 2014. godine i radujemo se nastavku naše saradnje kroz razmenu sadržaja, pristup CNN izveštavanju, kao i kroz pružanje obuke i konsultacija dok N1 razvija svoju ponudu proizvoda”.
Nastavak dugogodišnje saradnje je potvrda zajedničke posvećenosti u poštovanju najviših međunarodnih standarda novinarstva u interesu javnosti, što je među osnovnim postulatima kojim se mediji u vlasništvu United Media vode u svom radu.
Aleksandra Subotić, izvršna direktorka Untied Media, rekla je: „United Media je, kao i CNN, posvećena podršci demokratskim vrednostima. Podrška nezavisnim medijima koji su slobodni od političkog uticaja je ključna za razvoj demokratije. Ovo je posebno važno u regionu gde su medijske slobode često pod pritiskom. Biti pouzdan izvor tačnih i nepristrasnih vesti je ključan faktor u popularnosti našeg sadržaja. Zahvalni smo na podršci CNN-a koja nam omogućava da pružimo ovu važnu uslugu našoj publici u jugoistočnoj Evropi.”
Kroz saradnju sa CNN, N1 ima pristup najnovijim svetskim izveštajima, analizama i ekskluzivnim intervjuima. Dopisnici CNN-a izveštavaju direktno sa terena u programe N1, pružajući publici najaktuelnije informacije iz celog sveta. Uz izveštavanje svojih reportera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije, N1 ima priviliegiju da građanima pruži sveobuhvatan pogled na najbitnija dešavanja.
Dodatna vrednost parnerstva sa CNN-om leži u činjenici da N1 producenti i novinari imaju priliku da zajedno sa najiskusnijim licima globalnog lidera u proizvodnji vesti prolaze obuke i edukuju se o najnovijim svetskim trendovima kada je u pitanju proizvodnja i distribucija informativnog i dokumentarnog sadržaja.
N1 je, od osnivanja, među najgledanijim kablovskim kanalima i među najposećenijim portalima u svakoj od zemalja gde posluje. Pokazalo se da je to medij od najvećeg poverenja u region u i primarni izvor informisanja građana u svim kriznim situacijama, uključujući nedavnu pandemiju COVID-19 i rat u Ukrajini.
Najveći kapital N1 leži u timu televizijskih profesionalaca sa višegodišnjim iskustvom koje okuplja u svakom produkcijskom centru – u Beogradu, Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani. Više od 400 ljudi svakodnevno proizvede više od 30 sati premijernog sadržaja sopstvene produkcije. A potvrda dugogodišnjeg posvećenog profesinalnog rada su i brojne nagrade domaćih i međunarodnih organizacija koje su u proteklih devet godina dobili novinari i reporteri N1.
United Media, u okviru koje posluje N1, je vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Evropi. Zapošljava oko 4.200 ljudi u osam zemalja. U svom portfoliju ima preko 55 televizijskih kanala i 30 portala, kao i radio stanice i štampane publikacije.
BONUS VIDEO „United media“ podnela urgenciju Upravnom sudu zbog izjava predsednice REM Olivere Zekić