Posle Barselone i CSKA je najavio da će budžet u sledećoj sezoni biti smanjen za 25-30 odsto, što je posledica finansijske krize zbog pandemije koronavirusa.
„Uprava je uložila ozbiljne napore da tim bude operativan u krizi. Da, angažovaali smo nove zvezde, ali iz raznih razloga su otišli skupi igrači poput Hajnsa, Voronceviča, Kufosa i Bejkera. Ukupna suma za plate igrača nije povećana, što je vrlo važan faktor, jer će klupski budžet sigurno biti smanjen. Kao što znate, Aeroflot je smanjio većinu marketinških programa. Naš vlasnik Norilsk nikl bio je u teškoj situaciji, finansiranje kluba biće smanjeno. Naravno, razumemo objektivne poteškoće i neverovatno cenimo sve što je Norilsk nikl uradio za klub. S obzirom na pad rublje i navodna ograničenja prodaje karata, predviđamo da će ukupno smanjenje budžeta biti od 25 do 30 procenata“, rekao je predsednik CSKA Andrej Vatutin za „Izvestiju“.
Tokom leta CSKA je doveo dva velika pojačanja Tornikea Šengeliju i Nikolu Milutinova, dok su produženi ugovori sa Džejmsom, Hilijardom, Heketom i Bolombojem. Iz Gruzije je bilo pojedinih kritika na račun prelaska Šengelije u CSKA, a najglasnija je bila predsednica tamošnje države.
„Iskreno, u početku to nisam shvatao ozbiljno, jer su izolovani internet napadi na javne ličnosti uobičajena pojava. Vrlo dobro znam da velika većina sunarodnika svom kapitenu želi sve najbolje. Ali kada je predsednica zemlje negativno govorila i dovodila u pitanje slobodu izbora posla profesionalnog sportiste, to je bilo iznenađujuće. Kako je sam Šengelija rekao, čudno mu je da objašnjava meru ličnog patriotizma. Toko je od prvog dana pregovora bilo izuzetno važno da razumemo njegovu želju da igra za reprezentaciju, što smo i uradili. Izuzetno poštujem Gruziju i njenu istoriju, kod nas su već igrali Georgi Cincadze i Manučar Markoišvili, pa očekujemo i Tokove sunarodnike na našim utakmicama. Siguran sam da oni koji igraju ili navijaju za CSKA mogu takođe da se nazovu rodoljubima Gruzije koja može i treba da se ponosi takvim sportistima kao što je Šengelija.
Pošto je partnerstvo sa ruskom avio kompanijom Aeroflot završeno, Vatutin je dodao da će ekipa sada morati da putuje i redovnim linijama, a ne samo čarter, kao ranije.
„Tim doživeti neke neprijatnosti tokom predstojeće sezone zbog češćih redovnih linija, ali zahvalni smo Aeroflotu na dugom i, siguran sam na obostrano korisnom partnerstvu. Nadamo se da ćemo kada ekonomija izađe iz krize, nastaviti zajedno. Očigledno je da se to neće dogoditi u narednoj godini, jer Aeroflot sada jednostavno ne ostvaruje profit“, objasnio je Vatutin.
Pratite nas i na društvenim mrežama: