U uvek zabavan pik-ap segment stigao je potpuno novi VW Amarok. Bilo je priča o tome da Nemci razmišljaju da "batale" ovaj model, ali ipak, imali su dobar razlog da ga zadrže - "maznuli" su platformu od jednog drugog pik-apa koji se baš dobro vozi, a Amaroka potom sredili onako kako samo oni znaju. Kako se lansira ovaj "brzi voz" koji pod haubom nosi, ni manje ni više nego ogromnu "dizelaščinu" od tri litre zapremine, pogledajte u kratkom videu iznad i dajte sud da li je sada preskup ili nije.
Čak i oni kojima u životu apsolutno ne treba radno vozilo sa ogromnim tovarnim prostorom, vole da vide a još više da provozaju neki pik-ap.
Ova klasa ne broji puno modela, i što je zanimljivo, gotovo svi ti malobrojni predstavnici su zaista odlični – bilo da govorimo o legendarnoj Tojoti Hajlaks, Ford Rendžeru, Micubišiju L200 ili Nisan Navari i Izusu D-Maksu. Razlike su često u nijansama, pa je tu posebna muka izboriti se za prvo mesto.
Volkswagen Amarok sam po sebi privlači pažnju jer dolazi od strane jednog od najvećih proizvođača vozila na svetu, međutim uprkos tome on nije imao bajnu istoriju što se tiče prodaje, pa su Nemci to sad rešili da promene – „maznuli“ su platformu od pik-ap modela koji je najprodavaniji u Evropi.
Koji je to model, koliko sada VW Amarok košta i, što je najbitinije, šta sve nudi i kako se vozi, otkrivamo u svega 5 minuta testa koji možete pogledati na početku.
Bonus video: Kako je Mazda svima pokazala „kohones“ sa 3,3 dizelašem u CX-60