Izrael, Foto: nearchos / SplashNews.com / Splash / Profimedia

Novinari Miljan Tanić i Pero Jovović bili su gosti emisije "Pokreni se" na TV Nova, a tema je bila Pesma Evrovizije.

Pobedu je odnela Austrija, a Jovovović kaže da je takav rezultat bio očekivan.

PROČITAJTE JOŠ

„Ovo jeste bilo očekivano, barem kada je reč o predviđanjima kladionica. Čini mi se da je Evrovizija juče opravdala slogan ‘ujedinjeni muzikom’ – pobednik je poreklom sa Filipina, godinama je živeo u Dubaiju, a pre nekoliko dana autovao se kao gej. Tekst mu je pisala Srpkinja Teodora Špirić, koja je takođe iz Austrije“, smatra on.

„Atmosfera je bila fenomenalna sve do jednog trenutka kada je nekoliko muškaraca izašlo na binu tokom nastupa Izraela, kada su napali njihovu predstavnicu, što nismo mogli da vidimo u prenosu uživo“, ističe Jovović.

Novinar Miljan Tanić, koji je bio u polufinalnom žiriju naše pesme za Evroviziju, kaže da je znao da će Austrija pobediti.

„Kada je objavljena austrijska pesma, moj partner i ja smo rekli – ova pesma će pobediti. Švedska je to dosta poljuljala jer je digla atmosferu sa svojom pesmom – nije tipično generična kakve inače šalju. Zadovoljan sam celom Evrovizijom iako nije bilo nijedne pesme koja je odskakala, kao što je prethodnih godina bilo dosta mega hitova.“

Govoreći o glasovima, Tanić je istakao potrebu za jednom reformom na Evroviziji.

„Potrebno je zabraniti plaćene kampanje poziva na glasanje. Promocija pesme je jedno, a drugo je direktni pozivi na glasanje plaćenim oglasima na 15 jezika gde ako nemate premium Jutjub iskače vam odmah reklama Izraelke koja vas na srpskom zove da glasate za nju.“

„Ili još bolje – iznajmljena velika reklamna kocka na Tajms skveru, pošto sad iz celog sveta može da se glasa, koja poziva da glasate za Izrael. Izrael koristi novac kojim drugim ne raspolažu i to nije fer“, dodaje Tanić.

„Nije Izrael jedina zemlja koja je plaćala reklame. Bila je i viralna marketinška kampanja Malte koja je plaćala svoj oglas na dejting aplikacijama i tako pozivala da se glasa za njenu predstavnicu“, kaže Jovović.

Na pitanje da li Evrovizija može bez politike, Tanić odgovara odrično.

„Svaka naša odluka je politika, pa je tako i Evrovizija sa njom povezana. Setimo se samo 2022. kada je Ukrajina pobedila – tad nisu bili plaćeni oglasi, ali su evropski mediji svi zdušno pisali članke o Ukrajini. Ova zemlja je dobila 28 12-ica – to je statički neprirodno. Takođe, jedno je da Malta plati reklamu na dejting aplikaciji, a drugo iznajmiti kocku na Tajms skveru.“

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar