Asaf Eisin i Aleksandar Vučić
Asaf Eisin i Aleksandar Vučić Foto: Facebook, Nemanja Jovanović/Nova.rs

Srpska napredna stranka i za ove izbore, za kampanju, angažovala je Izraelsku marketinšku kompaniju na čijem čelu je Asaf Eisin. Prema saznanjima Nove zbog predstojećih izbora u Beograd je stiglo pedesetak ljudi koji su angažovani samo na kreiranju kampanje naprednjaka.

Ova saradnja SNS-a i Izraelaca traje od 2004. godine do danas. Pauzu su imali samo 2008. kada je Asaf Eseni angažovan za kampanju Borisa Tadića.

Ovu Esenijevu firmu „bije glas“ da je „agencija za pobeđivanje na izborima“. Imajući to u vidu, ne treba da čudi što ga se SNS i Aleksandar Vučić čvrsto drže.

Prvi zvanični susret Aleksandra Vučića i Asafa Eisina dogodio se 2004. godine, kada je sa aktuelnim predsednikom države radio na njegovoj kampanji za gradonačelnika Beograda.

Vučić je tada izgubio za svega četiri hiljade glasova. Asaf je potom 2008. godine radio za „drugu stranu“ kao savetnik tadašnjeg predsednika Borisa Tadića, koji je u drugom krugu izbora osvojio drugi predsednički mandat.

Međutim, ova saradnja je bila kratkog daha, i Vučič je ponovo unajmio PR maga, sa kojim sarađuje i danas.

Predsedničku kampanju za Vučića 2017. Eisin je radio zajedno sa Aronom Šavivom, vlasnikom kompanije „Šaviv stratedži end kampeins“, koji je između ostalog vodio izbornu kampanju DPS-a Mila Đukanovića, ali i za izraelskog premijera, Benjamina Netanjahua.

SNS ulaže ogroman novac u interenet kampanju

Za samo sedam dana Srpska napredna stranka je za kampanju na Fejsbuku i Instagramu potrošila 9.187 evra, a ako nastavi ovim tempom za svega mesec dana potrošiće blizu 40.000 evra.

Reč je inače o iznosu koji je potrošen i pre nego što je kampanja zvanično počela. Prema zvaničnim podacima Fejsbuka, po visini izdvajanja za kampanju u istom periodu prvi iza SNS je bio pokret Dveri sa svega 636 evra.

Podaci o trošenju novca na društvenim mrežama govore da su naprednjaci u februaru intenzivnije krenuli u kampanju. Ta stranka je od 4. avgusta prošle godine do 7. februara 2022. za reklamiranje na toj društvenoj mreži potrošila 33.858 evra, dok je u prvih sedam dana ovog meseca u iste svrhe izdvojila čak 9.187 evra.

Prema zvanično objavljenim podacima, po visini izdvajanja prvi posle naprednjaka je pokret Dveri. Za poslednjih šest meseci taj pokret je potrošio 8.078 evra, što je četiri puta manje od SNS. U prvih sedam dana februara Dveri su za Fejsbuk i Instagram izdvojile 636 evra ili čak 14 puta manje u odnosu na stranku Aleksandra Vučića.

Po trošenju novca za oglašavanje na mrežama sledi SSP. Ta partija je od 4. avgusta do 7. februara potrošila 7.186 evra, dok je od 1. do 7. februara izdvojila 217 evra.

Bonus video: Srbija u medijskom mraku – kako se građani informišu

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare