Radnička klasa ide u pakao Foto: Promo

Ostvarenje "Radnička klasa ide u pakao", koji će se od 11. aprila, nakon beogradske premijere na Festu, naći u bioskopima nailazi na odlične kritike u inostranim medijima.

Novi naslov u karijeri Mladena Đorđevića, koji je svetsku premijeru imao na Toronto film festivalu, pored domaćih kritičara, među kojima se izdvaja i ona objavljena na našem sajtu, pobrao je izvrsne ocene u stranim medijima.

Radnička klasa ide u pakao Foto: Promo

Storija „Radnička klasa ide u pakao“, koja je na 51. Festu odnela tri nagrade, donosi priču o harizmatičnoj Svetlani i bivšem robijašu, koji se, zajedno sa radnicima propale fabrike, koja je nekada zapošljavala ceo grad i okolna sela, a nakon sumnjivog požara zatvorena, udružuju kako bi istražili mistične puteve nade i pravde.

Film u kojem, između ostalih, igraju Tamara Krcunović, Ivan Đorđević Džudi, Leon Lučev, privukla je pažnju sajta ScreenAnarchy. Priču o grupi ljudi, autsajdera, kritičar Kurt Halfard nazvao je „masterklasom na temu eskalacije, filmom koji je u isto vreme zabavan i populistički i umetnički, a pomalo koketira sa trešom“, pominjući i glumačku ekipu:

– Ne samo Tamara Krcunović koja sa dubokom izražajnošću igra Cecu, koja je i odlučna i iscrpljena, nego se radi i o čitavom nizu drugih likova… Gledanje ovog filma je grupna terapija. Živeo Praznik rada!“

Radnička klasa ide u pakao Foto: Promo

Istu glumicu izdvaja i kritičar Kevin Jagernaut, koji piše za Film Verdict da ostvaruje balans ulogom koja izražava stoicizam i pribranost osobe koja je lider grupe.

– Toplina filma se širi od njenog lika ka onima oko nje, dok svako od likova žudi za stvarima za kojim svi mi žudimo: ljubavlju, uspehom, dostojanstvom.

Radnička klasa ide u pakao Foto: Promo

Po sudu portala Cineeuropa Mladen Đorđević nudi još jednu dijaboličnu viziju propalog srpskog društva.

– Nastavlja sa svojom divljom imaginacijom, beskompromisnim, transgresivnim i duboko mračnim pristupom.

Radnička klasa ide u pakao Foto: Promo

A magazin The Verge napominje da Đorđević prikazuje sliku života u modernom dobu korporativne pohlepe.

– Ovo je film sa suvim humorom, koji glatko menja brzinu između zaista mračnog horora i oštrog društvenog komentara.

Bonus video: Žilnik na otvaranju Festa

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar