Foto: Shutterstock

Smanjenje prometa je znak da se atraktivnost četbotova kao tehnološke inovacije polako smanjuje, navodi analitička kompanija SimilarWeb.

ChatGPT, OpenAI-jev izuzetno popularan četbot pokrenut u novembru prošle godine, zabeležio je prvi mesečni pad posetilaca i saobraćaja na svojoj veb stranici u junu.

Svetski saobraćaj sa desktopa i mobilnih uređaja je opao za 9,7 procenata u junu u odnosu na maj, dok su jedinstveni posetioci ChatGPT veb stranice pali za 5,7 procenata. Količina vremena provedenog na sajtu takođe je smanjena za 8,5 odsto, pokazali su podaci.

Pad saobraćaja je znak da privlačnost četbotova kao tehnološke inovacije polako jenjava, rekao je David Kar, analitičar SimilarWeba.

Ne propustite

ChatGPT je pionir u upotrebi generativne veštačke inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja do programiranja, i dostigao je 100 miliona aktivnih korisnika mesečno u januaru, dva meseca nakon lansiranja.

To je najbrže rastuća aplikacija i sada ima više od 1,5 milijardi mesečnih poseta, što je čini jednom od 20 najposećenijih veb lokacija na svetu.

Nekoliko ChatGPT-ovih konkurenata, uključujući Guglovog Bard četbota, pokrenuto je u poslednjih nekoliko meseci.

Foto:Shutterstock/JRdes

Četbot je preuzet više od 17 miliona puta na iOS širom sveta do 4. jula, navodi data.ai.

Nedavno usporavanje rasta moglo bi da pomogne u kontroli troškova pokretanja ChatGPT-a, koji zahteva intenzivnu računarsku snagu da bi se odgovorilo na upite.

Pročitajte još

ChatGPT je besplatan za korišćenje, ali nudi i premium pretplatu, gde korisnici mogu da plate 20 dolara mesečno za pristup naprednijem modelu OpenAI, GPT-4. Prema poslednjim procenama IipitData, oko 1,5 miliona ljudi se prijavilo za pretplatu u SAD.

OpenAI je predvideo prihod od 200 miliona dolara ove godine.

***

BONUS VIDEO: Može li veštačka inteligencija da zameni novinare?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare