Foto:Promo

Italijanski proizvođač hiperautomobila saopštio je da će novi investitor uložiti novac u razvoj nove tehnologije. Radi se o javnom investicionom fondu iz Saudijske Arabije koji je poznat pod nazivom PIF i koji će preuzeti manjinski deo u vlasništvu akcija ove kompanije.

Pagani je osnovan početkom 1990-ih kada je Horacio Pagani, koji je do tada radio u Lamborghiniju, ipak rešio da se osamostali i započne sopstveni projekat. Fokus je pored impresivnih performansi bio i na privlačnom dizajnu, a Pagani se vodio renesansnim principima Leonarda da Vinčija koji je jednom rekao da „umetnost i nauka mogu da funkcionišu zajedno.“

Prvi model italijanske kompanije bila je Zonda C12, koja je bila osnova za celokupnu Zonda liniju od 1999. do 2018. godine. Za šasiju i aerodinamiku bila je zadužena kompanija Dallara dok je V12 agregat koji je pokretao Zondu pozajmljen od Mercedesa, konkretno AMG odeljenja. Tokom 20 godina predstavljeno je preko 30 specijalnih verzija modela Zonda.

Foto:promo Pagani

U međuvremenu, debitovao je i drugi model italijanske kompanije. Pagani Huayra je prvi put predstavljena 2011. godine, ali i pored toga što je imala problema da stekne reputaciju koju je imala Zonda, i dalje je jedan od najboljih hiperautomobila koje novac može da kupi.

Foto:promo Pagani

Što se novog investitora tiče, Horacio Pagani je izrazio svoje zadovoljstvo što će imati podršku značajnog investicionog fonda, koji već ima udeo u vlasništvu kompanije Lucid koja se bavi proizvodnjom električnih automobila. „Ovo je ključan korak u našoj strategiji dugoročnog rasta, koja obuhvata značajne investicije koje će obezbediti da naši hiperautomobili i dalje prenose unikatne emocije“, izjavio je Horacio Pagani.

Bonus video: Najduža trolejbuska linija

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar