Nakon udaje za Benjija Medena, Kameron Dijaz je otišla u glumačku penziju i posvetila se porodičnom životu, a sve je postalo potpuno krajem prošle godine, kada je par dobio i ćerku.
Pošto je njena ćerka Rediks već porasla, Kameron Dijaz je uspela da ostvari i novi poslovni san.
Naime, ona je zajedno s dugogodišnjom prijateljicom Ketrin Pauer ušla je u vinski biznis, a dve prijateljce su na tržište izbacile organska vina bez aditiva ili ikakvih životinjskih dodataka pod nazivom „Avaline“. Kameron i Ketrin na taj potez su se odlučile nakon što su zaključile kako se na tržištu danas nalazi gomila raznih vina, no svi u sebi imaju nepoželjne sastojke.
„Sve počinje u vinogradu, sa zemljom, i sve zavisi od toga kako će se grožđe tretirati sve do trenutka kada postane vino. Ukoliko ne pijete vino s organski uzgojenim grožđem, zapravo pijete pesticide, a to zasigurno ne želite da bude u vašem organizmu“, rekla je Kameron Dijaz za „InStyle“.
Iako mnogi misle da je vino tek fermentirano grožđe, glumica rođena u Kaliforniji brzo je naučila kako omiljeno piće mnogih zapravo može biti napravljeno sa više od 70 različitih aditiva.
„Znate ono kada vam usne poprime ljubičastu boju od crvenog vina? E, pa to nije prirodno. To je boja nazvana Mega Purple. Ljudi jednostavno sami zaključe da je vino koje piju vegansko, no to nije tako. Većina njih se filtrira kroz belanac ili riblji mehur“, rekla je Dijaz i dodala kako većina vina nije namenjena veganima.
Upravo iz tog razloga prijateljice, koje su se upoznale preko Nikol Riči, odlučile su da proizvode isključivo organska vina. Kako bi napravile savršeno vino, namenjeno veganima i napravljeno od organskog grožđa bez ikakvih nepotrebnih dodataka poput šećera, veštačkih boja i koncentrata, njih dve proputovale su Evropu i isprobavale vina i učile o njima.
„Ovo nije neki projekat gde mi ustupamo svoje lice ili ime za proizvod. Ovo je bilo i te kako dugo putovanje oko sveta kako bismo pronašli najbolje vinare i isprobali vina kakva želimo da proizvodimo, a koja su bila u skladu s našim zdravstvenim kriterijumima. Doslovno smo ‘obijale’ vrata po Francuskoj, Španiji i Italiji.“
Da bi dobile vino kakvo žele, bile su potrebne čak dve godine, a trenutno je u ponudi belo i roze vino. Kako bi odabrale snažno, ali opet žensko ime za svoj brend, Kameron Dijaz i Ketrin Pauer koristile su generator koji roditelji inače koriste kako bi osmislili imena svoje dece.
„Pronaći pravo ime trajalo je jako dugo i bilo je ludo. Postoje na stotine hiljada vina na svetu, stoga je većina imena već bila zauzeta. Ispisali smo papire i papire dečjih imena i ovo je jedino koje se svidelo obema“, rekla je Kameron.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare