Foto: Goran Srdanov/Nova.rs

Centar za lokalnu samoupravu (CLS) naveo je danas da se firma Ikarbus svela na servis za uvozne kineske autobuse marke "Higer", prema informacijama te organizacije, umesto da postane regionalni šampion za proizvodnju gradskih autobusa.

CLS je u saopštenju upitao gradsku vlast da li je tačno da uvoznik kineskog „Higera“ nema svoj pravi servisni centar.

Centar za lokalnu samoupravu je pitao i da li je tačno da je uvoznik „Higera“, DAT holding, sklopio ugovor sa preduzećem NVT doo., koje je registrovano u stanu na Voždovcu pre godinu dana i bez zaposlenih, a da ta firma onda iznajmljuje Ikarbus za servis kineskih autobusa.

„Kako firma NVT održava kineske autobuse ako nema zaposlenih“, pitaju se u saopštenju.

Centar je upitao i ko je odobrio da kompanija „Ikarbus“ u vlasništvu države služi za servisiranje kineskih autobusa i šta tačno ona ima od toga.

Oni su zatražili od gradskih vlasti da javno predstave ugovore na osnovu kojih je DAT holdingu preko NVT doo data mogućnost da, kako su naveli, gotovo besplatno raspolaže Ikarbusom.

Centar je naveo da Beograđani treba da se voze najkvalitetnijim i najbezbednijim vozilima koja će biti odabrana na otvorenom tenderu, a ne da „budu taoci sumnjivog uvozničkog lobija i njihovih saučesnika u gradskoj vlasti i državnim firmama“.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar