Foto: SRBIJAVOZ/ ÐORÐE KRSTIĆ, TANJUG/ STRAHINJA ACIMOVIC

Marketinška agencija “Majo public”, u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od “Srbija voza” u periodu od dve nedelje. Ovi poslovi, koji se odnose na odnose sa plasiranje informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vredni su više od 60.000 evra.

Srbija voz”, akcionarsko društvo u kojem sve akcije drži država, dodelilo je dva ugovora firmi “Majo public”, čije su vlasnice Jovana Joksimović i Manja Grčić, vredne 7.171.200 dinara, odnosno oko 61.300 evra, sa PDV-om.

Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža I izrade sadržaja.

Više od 30.000 evra za PR usluge

Što se tiče prvog posla, usluge planiranja i distribucije informacija za javnost, odnosno PR strategije, on je dodeljen 3. jula.

“Majo public” bila je jedina firma koja je dostavila ponudu, koja je iznosila 2,99 miliona dinara bez PDV-a. Sa porezom, to je tačno 3.585.600 dinara, odnosno oko 30.600 evra.

PROČITAJTE JOŠ

Oni su, inače, bili jedini ponuđači.

Drugi posao želela i Olivera Jovićević

Drugi ugovor firmi Majo public dodeljen je dve nedelje kasnije, 17. jula. Tim ugovorom, “Srbija voz” im je dodelio posao održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja. Vrednost posla je ista – 3.585.600 dinara, odnosno 30.600 evra, uključujući PDV.

Srbijavoz Foto:TANJUG/ Srbijavoz

Pored njih, ponudu je dostavila i Agencija za odnose s javnošću, marketing i TV produkciju “First media group”, u vlasništvu Olivere Jovićević, koja je bila povoljnija, pa je iznosila oko 2,5 miliona dinara, odnosno 21.500 evra sa PDV-om.

Kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji, ponuda Olivere Jovićević je odbijena jer nije ispunjavala sve uslove. Njena firma, recimo, nije vodila društvene mreže za barem dva preduzeća koja se bave temama u oblasti saobraćaja u prethodne dve godine, nema barem četiri projekta eksterne komunikacije u domenu putničkog saobraćaja i nema iskustvo u komunikaciji na društvenim mrežama u prethodne tri godine.

Jovana Joksimović, glavna I odgovorna urednica novinske agencije Tanjug i voditeljka na televiziji K1 i Manja Grčić, direktorka TV K1, pokrenule su 2019. godine “Majo public”, firmu koja se bavi komunikacijama i odnosima s javnošću.

Jovana Joksimović Foto:Amir Hmazagić/Nova.rs

Na njihovom zvaničnom sajtu navodi se da su i ranije sarađivali sa “Srbija vozom”.

BONUS VIDEO Telekom nastavlja upliv u medije: Jedna transakcija na korak od realizacije

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare