Javno preduzeće “Pošta Srbije”, na čelu sa direktorom Zoranom Đorđevićem, namerava da potroši 65.000 evra na izradu televizijskog spota za reklamiranje nove aplikacije. U pitanju je jedan reklamni spot od 30 sekundi i dve reklamne animacije. U njima će se reklamirati aplikacija za komunikaciju sa korisnicima.
“Pošta Srbije” raspisala je tender za izradu televizijskog spota, sa ciljem promocije nove aplikacije za komunikaciju sa korisnicima. Kako piše u konkursnoj dokumentaciji, reč je o jednom reklamnom spotu od 30 i dve reklamne animacije od po najmanje 15 sekundi, a najviše minut.
Sudeći po podacima sa Portala javnih nabavki, “Pošta” je za izradu promotivnog spota spremna da izdvoji 7,6 miliona dinara bez PDV-a. Dakle, to znači da će samo u svrhu promocije aplikacije, ne i za njenu izradu, to preduzeće izdvojiti i 65.000 evra i to bez plaćenog poreza.
U konkursnoj dokumentaciji između ostalog “Pošta” navodi da se “intenzivno radi” na pripremi nove aplikacije, koja će zameniti dosadašnje vidove komunikacije sa korisnicima i omogućiti potpuno bezbednu komunikaciju, čime će korisnike zaštititi od SMS prevara, lažnih Vajber poruka i mejlova. Takođe, aplikacija će potencijalno sadržati i opciju za izmirenje svih obaveza prema državi, poput plaćanja poreza, računa za struju i vodu, kao i računa za komunalne usluge, te obavljanje drugih plaćanja.
Interesanto je da se nigde na Portalu javnih nabavki ne može naći raspisan tender za izradu nove aplikacije, a poslednji put je to učinjeno u oktobru 2022. godine.
Inače, Pošta već ima aplikaciju, ali ona ne nudi korisnicima sve ove funkcije.
Kako se vidi na Portalu javnih nabavki, rok za prijavu na tender je 15. april.
Kako je Nova.rs već pisala, ovo nije prvi put da Pošta daje ogromne sume novca na najrazličitije nabavke. Jedna od najupečatljivijih bila je svakako nabavka mašine za štampanje koverti, a posao je bio vredan čak 2,4 miliona evra.
Možda ništa ne bi bilo sumnjivo, da u pitanju nije bila nabavka polovne mašine, a da je u tom trenutku potpuno nova mašina mogla da se kupi za tri puta manje novca – oko 800.000 evra. Pošta je kasnije navela da je procenila vrednost nabavke na osnovu nove, a cenu je pravdala visokim troškovima transporta.
“Pošta” je pre nekoliko meseci potrošila i oko šest miliona evra na kupovinu elektrovozila koja koriste poštari, koji su inače u okrobru prošle godine stupili u štrajk, a kao glavni razlog naveli su mizerne plate, što se vidi na osnovu zvaničnih izveštaja u kojima piše da je njihova zarada, u proseku, svega oko 60.000 dinara, daleko manja od republičkog proseka.
Pored toga, Pošta na čelu sa Đorđevićem je davala ogromne sume novca na oglašavanje u dnevnim listovima bliskim vlasti, skupe paketomate, nove mobilne telefone… Ipak, verovatno najbizarnija stvar na koju je Pošta dala novac je ogromna novogodišnja mašna, koja je, prema rečima radnika, koštala barem milion dinara.
BONUS VIDEO Reklamiranje RTS-a u tabloidima – razrađena strategija za „prelivanje“ novca režimskim medijima
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare