Četvrta generacija modela Škoda Fabia dobiće Monte Carlo ediciju, a zvanična premijera zakazana je za 15. februar. Češka kompanija je tim povodom objavila prve skice nove verzije ovog malog, gradskog automobila u specijalnom izdanju.
Sportski Škoda modeli nose oznaku Monte Carlo od 2011. Njihovi crni elementi karoserije, sportski dizajn enterijera i proširena standardna oprema podsećaju na uspehe koje je postizao brend Škoda na legendarnom Monte Carlo reliju.
Škoda je ovu varijantu opreme predstavila pre jedanaest godina za drugu generaciju modela Fabia. Kasnije se proizvodila i verzija Monte Carlo za njegovog naslednika, kao i za Citigo, Yeti i Rapid Spaceback. Škoda trenutno nudi modele Scala Monte Carlo i Kamiq Monte Carlo, a uskoro će proširiti ponudu na novu, četvrtu generaciju modela Fabia. Najzanimljiviji novitet svakako je 1,5-litarski benzinac sa 150 KS koji se već nudi u nekim drugim automobilima češke kompanije kao što su Kamiq, Octavia i Scala.
Sa ovim motorom, nova Fabia Monte Carlo će biti najsnažnija Fabia još od druge generacije iz 2010. u RS izdanju koja je imala 180 KS. Nažalost, RS verzija četvrte generacije ovog modela nije u planu.
Skica eksterijera nove varijante jasno ukazuju na promene u odnosu na standardnu Fabiju. Okvir maske hladnjaka ima istu crnu završnu obradu kao i spojler na prednjem braniku koji karakteriše veliki usisnik vazduha. Difuzor na zadnjem braniku i natpisi na vratima prtljažnika takođe su u crnoj boji, kao i kućišta spoljašnjih retrovizora, okviri prozora, bočni pragovi i zadnji spojler, dok se na krilima nalaze oznake Monte Carlo.
Unutrašnjost je pretežno crna. Sportska sedišta podesiva po visini imaju integrisane naslone za glavu, dok trokraki multifunkcionalni sportski volan nosi oznaku Monte Carlo. Obruč volana, ručna kočnica i ručica menjača su obloženi kožom i imaju crne šavove. Elegantni crveni akcenti pojavljuju se na presvlakama sedišta i vodoravnom obrubu komandne table, na centralnoj konzoli i na kvakama vrata.
Škoda Fabia Monte Carlo bi trebala da bude dostupna i sa slabijim, jednolitarskim agregatom sa 110 KS, a tome svedoče šestostepeni manuelni menjač na skicama, ali i broj 110 na digitalnoj instrument tabli.
Bonus video: Sviramo na semaforu, vozimo povoljni Ford i testiramo gume
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare