Kako najavljuje američka kompanija, uz nove mogućnosti Ranger će postati praktičniji, sposobniji i svestraniji nego ikada pre, a dobiće i potpuno novi, robusni izgled. Ford nije želeo da objavljuje previše informacija pre zvanične premijere koja je zakazana za 24. novembar.
Ovaj pikap će se prodavati u 180 država, uključujući i evropska tržišta na kojima je zastupljen Ford. Još uvek nije saopšteno da li će se nova generacija prodavati u SAD gde se aktuelni model prodaje zajedno sa dosta uspešnijim i većim kamionetom F-150.
Za razvoj novog Rangera zadužen je Fordov dizajnerski centar u Australiji. Za tri godine stiže i plug-in hibridna verzija kao deo Fordove odluke da za celokupnu gamu svojih komercijalnih vozila u Evropi do 2024. omogući plug-in hibridni pogon.
Ford trenutno dominira relativno malim evropskim tržištem pikap modela nakon što je konkurencija poput Mitsubishija, Nissana i Renaulta smanjila ili potpuno obustavila proizvodnju modela ovog segmenta. Ford je prodao 12.000 Rangera u Evropi u prvom kvartalu, a prvi sledeći model ovog segmenta je Toyota Hilux sa 8.890 prodatih primeraka, prema podacima kompanije za istraživanje tržišta JATO Dynamics.
Ranger će takođe formirati bazu na sledeći Volkswagen Amarok u sklopu industrijske kooperacije između dva proizvođača automobila. Ford će Ranger za Evropu proizvoditi u Silverton fabrici u Južnoafričkoj Republici.
Bonus video: Prvi kadrovi sa našeg testa Toyote Hilux u Severnoj Makedoniji
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: