Panda je jedan od najprodavanijih Fijatovih modela. Ipak, kako se zna da ovaj brend, koji je u vlasništvu Stellantis grupe, prelazi isključivo na električne automobile, postavlja se pitanje šta će se deštavati sa popularnom i pristupačnom "malom kutijom". Istovremeno, šef Stellantisa je izrazio zabrinutost u vezi vrlo visokih cena novih automobila u svetu.
Nedavno je šef Stellantisa, Carlos Tavares izrazio zabrinutost u vezi vrlo visokih cena novih automobila u svetu.
U intervjuu je rekao da je „veoma zabrinut jer je pristupačnih automobila sve manje“.
Jedna od ideja da se suprotstave ovoj situaciju jeste novi talas pristupačnih električnih automobila, ali to se neće desiti sve do druge polovine ove decenije.
Alternativa? Pa kako se navodi, u Evropi se ona zove Fiat Panda.
Popularni italijanski gradski model je 2020. napunio 40 godina, a prošle godine je i restilizovan. Prema poslednjim izveštajima, ovaj model bi trebalo da potraje barem do 2026. godine. Ne znamo šta će se dešavati posle toga, ali makar je potvrđeno da će „mala kutija“ biti na tržištu još četiri godine.
Prema Rojtersu, Fiat Panda će nastaviti da se proizvodi u fabrici na jugu Italije sve do 2026. zajedno sa nedavno otkrivenom Alfom Romeo Tonale.
Aktuelna generacije Fiat Pande je lansirana 2011. godine i i dalje je jedan od najprodavanijih Fijatovih modela. Bazirana je na FCA Mini platformi, koju deli sa Lanciom Ypsilon i Fiatom 500, kao i sa Fiat Unom i Fordom Ka.
Takođe, kako prenosi Rojters, Stellanstis trenutno finalizira dogovore oko fabrike baterija u Italiji, koju će graditi zajedno sa Mercedes-Benzom i Total Energies kompanijom. To će biti treća Stellantisova fabrika u Evropi, nakon najavljene dve u Francuskoj i Nemačkoj. Ujedno, Fiat trenutno sprema jedan od najjeftinijih električnih automobila u Evropi, koji bi trebalo da bude glavni rival Daciji Spring, a više o tome pročitajte ovde.
Bonus video: Je l plastikaner? Test prve Toyote Yaris Cross i odgovori na vaša pitanja
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram