Foto:ALDO_FERRERO/ Lancia

Prema najavama čelnika Stellantisa, Lancia koja posustaje u poslednje vreme će u budućnosti biti više posvećena profitabilnosti nego broju prodatih primeraka kako bi obezbedila dugoročnu sigurnost.

Lancia je od brenda okićenog titulama svetskog rali šampionata i legendarnih automobila kao što je Delta, spala na jedan model Ypsilon koji se prodaje isključivo na italijanskom tržištu.

Pojedini analitičari su ocenili Lanciju kao jedan od najmanje važnih brendova unutar Stellantis Grupe, koja je formirana ove godine spajanjem dva giganta: PSA Grupacije i FCA Grupe. Ipak, Luca Napolitano, izvršni direktor Lancije predstavio je svoj desetogodišnji plan šefu Stellantisa Carlosu Tavaresu čiji je cilj povratak na velika vrata, i to sa tri nova modela. Novi Ypsilon stiže 2024. godine, u hibridnom i električnom izdanju, kompaktni krosover se očekuje tokom 2026. dok će hečbek uslediti dve godine kasnije, a oba modela će biti isključivo električni.

Foto:ALDO_FERRERO/ Lancia

„Naravno, broj prodatih vozila je bitan, ali naš cilj je profitabilnost. Morali smo da radimo i da nađemo neki reper u automobilskoj industriji i za nas je to Mercedes. Ne mislim da ćemo se na tržištu boriti protiv Mercedesa, to bi bilo naivno, ali oni su primer na koji se mi ugledamo“, rekao je Luca Napolitano.

Lancia je, zajedno sa DS-om i Alfa Romeom grupisana kao deo Stellantisa koji će nastupati u premijum segmentu, a dok su Alfa Romeo i DS globalni brendovi, cilj Lancije je da se proširi na Evropu, u početku na Nemačku i Francusku, a kako se elektrifikacija bude ubrzala, proširiće se i tržište ovog brenda.

Bonus video: Nova Dacia Duster, puno Porschea i vožnja „u braniku“ večeras na Nova.rs

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar