Dženifer Lopez i Aleks Rodrigez bacili su se u novi biznis. Par koji zajedno ima bogatstvo u vrednosti oko 750 miliona dolara (prema informacijama iz januara, Aleks Rodrigez "vredi" oko 350 miliona, a Lopez ima bogatstvo neto vrednosti od 400 miliona dolara) uložio je deo svojih sredstava u brend kafe.
Tako je slavni par postao manjinski vlasnik firme „Kitu Life“ osnovane u SAD 2016, koja proizvodi Super Coffee, poboljšanu liniju kafe bez šećera. Par će „pomoći da brend postigne svoj puni potencijal“, navodi kompanija.
„Moja braća i ja oduševljeni smo što nastavljamo da gradimo svoje poslovanje zajedno s Dženifer i Aleksom“, rekao je Džim De Kiko, izvršni direktor „Super Coffee-ja“.
Ova vest poprilično je paradoksalna, jer svi koji ponekad prelistaju neki magazin o poznatima znaju da je atraktivna Džej Lo velika protivnica ispijanja kafe, te je večito navedena na listama slavnih koji nikada u životu nisu pili i ne planiraju da piju kafu.
„Ne pijem alkohol, i ne pušim cigarete, i ne unosim kofein u telo. Sve to užasno uništava kožu posebno kako starimo“, rekla je za „Us Weekly“ 2016. godine, kada su je pitali za tajnu njene lepote.
Stoga, biće vrlo zanimljivo videti kako će promovisati svoju kafu. Možda odjednom stekne neke nove navike…
Njihovo ulaganje dolazi nakon što je „Super Coffee“ potpisao ugovor za nacionalnu distribuciju s firmom „Anheuser-Busch InBev“ u preko 25 hiljada prodavnica u junu ove godine. Nekoliko meseci ranije, u januaru, Aleks Rodrigez postao je ujedno suvlasnik i predsednik piva „Presidente“ (u vlasništvu „Anheuser-Busch-a“).
Rodrigez je prvi put čuo za „Super Coffee“ u šouu “Shark Tank”, gde su se braća pojavila 2018. Međutim, tada nisu zainteresovali žiri, od kojih je jedan bio i Rodrigez. Tražili su tada ulaganje od 500 hiljada američkih dolara u zamenu od 4,5 odsto vlasništva. Danas, kada je firma procenjena na 240 miliona dolara, udeo od 4,5 odsto iznosio bi nešto manje od 11 miliona dolara.
„Braća koja stoje iza ‘Super Coffee’ uklapaju se u naš plan. U kratkom vremenu su izgradili snažnu kompaniju i radujemo se što ćemo pomoći brendu da ostvari svoj puni potencijal“, kaže Rodrigez.
Lopez, pak, dodaje da su Aleks i ona u trenutku kad su prvi put čuli priču o „Super Coffee-ju“ i probali proizvod, htjeli da budu deo te priče.
„Odmah smo znali da možemo svoju mrežu da iskoristimo za globalnu izgradnju ovog brenda“, rekla je Lopez.
Ulaganjem su se Džej Lo i Aleks Rodrigez pridružili rastućem spisku slavnih investitora koji su stekli udeo u „Super Coffee-ju“, a koji već uključuje glumca Patrika Švarcenegera, te sportiste Arona Rodgersa, Mejsona Plamlija i Bumera Esiasona, između ostalih.
Kompaniju su 2015. godine osnovala tri brata De KiKos. Sve je počelo s najmlađim bratom Džordanom, koji je bio košarkaš na Univerzitetu Filadelfija. Počeo je da kuva kafu u svojoj studentskoj sobi kako bi ostao budan kasno uveče i nadoknadio svoje fakultetske obveze koje su mu se nagomilale, budući da se bavio i sportom.
Jednom kada su ideju pretvorili u firmu, Džim je napustio posao finansijskog analitičara za „The Blackstone Group“, srednji brat Džejk kasnije se pridružio jer je prvo hteo da završi preddiplomske studije, a Džordan je odlučio da odustane od škole i baci se u posao, piše „Forbes“.
Njihovo preduzeće sa sedištem u Njujorku trenutno ima 90 stalno zaposlenih i beleži eksplozivan rast prihoda. U 2016. „Super Coffee“ zaradio je 200 hiljada američkih dolara, 2017. godine 800 hiljada američkih dolara, 2018. narastao je na 3,5 miliona, 2019. 26 miliona američkih dolara, a 2020. procenjuju da će ostvariti 70 miliona američkih dolara prodaje.
Medijima je Rodrigez rekao kako on i buduća supruga vole pobedničke kompanije s pobedničkim osnivačima, koji imaju tu posebnu energiju.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.