Mila Popović i Aleksandar Šapić Foto: Vesna lalić/Nova.rs

“Zašto je u Šapićevom tenderu cena jednog tramvaja za više od 2,2 miliona evra ili 67 odsto skuplja u odnosu na cenu koju grad Rim plaća za jedan CAF tramvaj sa pet godina održavanja", upitala je Mila Popović, predsednica beogradskog odbora Stranke slobode i pravde i narodna poslanica.

Popović navodi da cena u objavljenom tenderu po jednom tramvaju iznosi 5,5 miliona evra, što je više i od cene tramvaja koji je platio Prag ili što je platio Luksemburg, koji su svoje tramvaje platili 3,3 miliona evra.

„Da stvar bude još gora, 2009. godine, za vreme dok je Dragan Đilas bio gradonačelnik, kupljeni su najmlađi beogradski tramvaji, cena po tramvaju je bila 2,12 miliona evra sa PDV-om, uračunatim rezervnim delovima i obukom, 75 odsto vrednosti nabavke je plaćeno iz budžeta, a samo 25 odsto iz kredita. Pa kako je moguće da sada, kada je budžet duplo veći nego 2012. godine, Beograd ovu vrlo upitnu javnu nabavku plaća iz kredita u celosti”, upitala je Popović.

Predsednica beogradskog odbora SSP navela je i da je pitanje da li su uslovi iz tendera takvi da svi proizovđači mogu da dostave svoju ponudu.

“Nakon jedne decenije SNS vlasti u kojoj nije kupljen nijedan tramvaj, i poništenog tendera za kupovinu tramvaja prošle godine, apsolutno je neophodno da GSP kupi nove tramvaje, ali Beograd treba da dobije tramvaje po ugledu na evropske gradove i po normalnoj uobičajenoj tržišnoj ceni. Posle smene vlasti u Beogradu, koju SNS pokušava da zadrži krađom, svi poslovi koje je radila ova vlast će biti ispitani i utvrdiće se gde su otišle naše pare”, zaključila je Mila Popović.

***

BONUS VIDEO:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare