Foto: UEPS

Na ovogodišnji UEPS konkurs prispelo je fantastičnih 277 radova. Industrija živi i radi punom parom, uprkos svemu. To bi u najkraćem mogao biti zaključak sumiranja rezultata ovogodšnjeg konkursa, zaključno sa svečanom dodelom priznanja koja je protekla u sjajnoj atmosferi u Dorćol Platz-u.

U svojoj 63 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje se još jednom imalo priliku, čast i zadovoljstvo da sumira ovogodišnje aktivnosti naših kolega, verifikovanih na redovnom godišnjem konkursu, potvrđujući da je svima potrebno stabilno strukovno Udruženje.

Pre početka ceremonije dodele, prisustni su minutom ćutanja odali počast UEPS-ovom laureatu Vladimiru Čehu, jednom od pokretača i značajnih kreatora naše i regionalne advertajzing scene koji nas je nedavno napustio.

Foto: UEPS

Žiri koji je brojao 30 članova iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice imao je priliku da pogleda, zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos nimalo lakim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme, prilagođene realnosti. Kriza je iznedrila i nova rešenja i pristupe, pa se iz velikog broja radova izdvojilo i dosta svežeg, novog i  originalnog. Posebno raduje da su novoustanovljene kategorije naišle na dobar prijem i da se u njima pojavio značajan broj prijava.

Dobitnik UEPS-ovog Grand Prix-a za 2023. godinu je: kampanja Najvažniji poziv u životu, agencije Jazavac i utorak, rađenu za Hemofarm fondaciju koji je dobio najviše glasova i najvišu prosečnu ocenu žirija.

Sa najviše osvojenih bodova UEPS-ova agencija godine je Ovation BBDO, a UEPS-ov oglašivač godine postala je Hemofarm fondacija.

Foto: UEPS

Podsetimo, ovo prestižno priznanje ranije su dobili Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO, McCann Beograd i Leo Burnett. Prethodnih godina, nekoliko puta uzastopno Oglašivač godine bio je A1 Srbija (ranije VIP Mobile), Jaffa d.o.o., Telenor Banka, Grand prom d.o.o. i Mastercard.

U znak poštovanja prema svemu što je Vladimir Čeh učinio za srpsku marketing industriju odlukom Upravnog odbora UEPS-a ustanovljeno je i na svečanosti uručeno i specijalno  priznanje „Vladimir Čeh“  koje je premijerno pripalo Nebojši Krivokući za podkast “Prešlicavanje” .

Nagrade su, pored kolega iz žirija i Upravnog odbora, dodeljivali i uvaženi gosti prof. dr Stanko Crnobrnja, reditelj Darko BajićBiljana Stepanović, direktorka “Business Info Group” i Luka Racić, gitarista i pevač grupe Buč Kesidi.

Tokom svečanosti ovogodišnja pobednica srpskog Young Lionsa Nevena Petrović predstavila je  svoja kanska iskustva i pozvala mlade kolege da uzmu učešće na Young Lions Srbija za 2024. godinu.

Na samoj svečanoj dodeli ove godine za prisutne je upriličena simpatična nagradna igra u kojoj su putem aplikacije Domzis koju je kreirao Prijatelj događaja March TV, skeniranjem QR coda  odgovarali na pitanje koliko puta se reč reklama pojavljuje u adaptiranoj verziji pesme Mike Antića, recitovanoj na početku programa. Uz podršku  prijatelja svečanosti Smoki, Grand Kafa, Heineken i Fun&Fit dodeljeno je pet nagrada – za pet najbržih.

Spisak dobitnika možete pogledati ovde.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar