Na nekoliko kilometara od Ćuprije, meštane vreba opasnost poput one kod Ovčar Banje. Pre sedam godina izmešten je deo železničkog saobraćaja, a preko Velike Morave iz saobraćaja isključen železnički most na koji se, ipak, može - bez ikakvog znaka upozorenja. Kao što kod nas obično biva, čelična konstrukcija ostavljena je zubu vremena i sakupljačima gvožđa koji svakodnevno rizikuju živote.
Ćuprija u Ćupriji – ostavljena na milost i nemilost vremenu. Grehota, kažu meštani Ostrikovca i okoline, ne samo zbog skupog čelika i gvožđa, koje su razni već očerupali i razneli.
Za ovaj bivši železnički most kažu da ima i istorijsku vrednost, a ono što je pitanje je da li će posle 138 godina, koliko postoji, preživeti današnje vreme.
Danas mu je funkcija, kažu, da se neko povredi ili eventualno propadne u Veliku Moravu, jer ograde nema, niti znaka upozorenja.
„Ovaj most bi bio značajan ne samo za ova sela, već i za celo Pomoravlje – Ćupriju, Jagodinu, Paraćin“, kaže meštanin Milosav Milanović.
Ako neko pita – šta ko ima uopšte ovde i da traži, evo šta kažu:
„Odmah je Ćuprija iza mosta. Prve kuće su na par kilometara. Praktično je sada njima mnogo lakše da odu u centar susednih opština, u Jagodinu ili Paraćin, nego u svoju matičnu opštinu Ćupriju. Skratio bi se ovde put sigurno 8-9 kilometara“, kaže Radulović.
Opširnije čitajte na N1.
BONUS VIDEO – Detalji srušenog mosta u Ovčar banji