Elektroprivreda Srbije (EPS) saopštila je da je pustila u rad mobilnu aplikaciju „EPS Uvid u račun", putem koje domaćinstva i mali kupci imaju mogućnost da na mobilnom telefonu, na veoma jednostavan način prate potrošnju električne energije, plate račune, provere mesečne zaduženja i uplate tri godine unazad, kao i da dobiju obaveštenja i ulože prigovor.
Mobilna aplikacija „EPS Uvid u račun“ dostupna je korisnicima na platformama iOS i Android i besplatno se može preuzeti na Google Play i App Store prodavnicama.
Pristup samoj aplikaciji je veoma jednostavan, a najpre je neophodno da se korisnik registruje. Na mejl koji je korisnik uneo, stići će povratna poruka od EPS-a, ondosno kod koji otvara put ka daljem korišćenju aplikacije.
Sledeći korak je da se doda korisnički ugovor, što se može učiniti unošenjem naplatnog broja i JMBG.
Nakon toga korisnici mogu u potpunosti pristupiti aplikaciji.
Građani mogu da na jednostavan način da prate svoju potrošnju, potom da na jednom mestu plate i imaju pregled svih računa.
Takođe, ulaganje prigovora na šalterima je prošlost, pošto je i to moguće učiniti putem aplikacije.
„Mobilna aplikacija je nastavak procesa digitalizacije usluga Elektroprivrede Srbije. To je važan korak u našem nastojanju da olakšamo kupcima kako pristup računu, tako i plaćanju. Istovremeno, broj korisnika našeg portala Uvid u račun je u konstantnom porastu“, rekao je za RTS izvršni direktor za poslove snabdevanja u EPS-a Radovan Stanić.
Dodaje da građani prepoznaju benefite ovakvih usluga, ističući da aplikacija za sada ima više od 380.000 korisnika.
Stanić je podsetio i da svako ko se opredeli da račun za električnu energiju dobija elektronskim putem, umesto u papirnoj formi, već od prvog narednog računa ostvaruje pravo na popust od 50 dinara.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare