Foto: Promo

Nova kolekcija Superhero za proleće-leto 2022. godine donosi saradnju sa mladom modnom dizajnerkom, Tatjanom Ostojić.

Superhero.rs, platforma za onlajn donacije, koja je nastala kao plod saradnje kompanije Mastercard i humanitarne organizacije Nurdor, lansirana je u decembru 2021. godine, a posebno osmišljen modni brend, postao je važan deo novog koncepta doniranja.

Nova kolekcija modnog brenda Superhero za proleće leto 2022. je dizajnerska, a potpisuje je Tatjana Ostojić, mlada dizajnerka koja se istakla vrlo upečatljivom estetikom u svom radu i vizuelnim izrazom, u kojem se prepliću različite inspiracije kao što su arhitektura, strip i naučna fantastika.

Foto: Promo

Novi krojevi majici i dukseva, obogaćeni su novim printovima, a kolekcija ima i par potpuno novih fashion komada.

Zvezda kolekcije je crveni kišni mantil, (Kryptonite), a Superhero prvi put u svojoj ponudi ima i haljinu, (Super Silhouette) Superhero brend od starta vodi računa o kvalitetu materijala i izrade, kao i činjenici da je sve proizvedeno u Srbiji. I ova kolekcija je urađena je u ograničenoj količini, a dostupna je isključivo preko online shopa na sajtu superhero.rs. Sva prikupljena sredstva idu organizaciji Nurdor.

Foto: Promo

„Posebno smo ponosni na činjenicu da je na kolekciji ovog puta radila mlada srpska dizajnerka, sa vrlo prepoznatljivom stilom koji će doprineti da se Superhero brend dalje razvija i gradi. I za naredne kolekcije su nam u planu saradnje sa domaćim dizajnerima koje želimo da promovišemo i tako ovom projektu damo dodatnu važnu dimenziju. Uspeh prve
kolekcije pokazao nam je da su upravo modne kolekcije ono što će korisnike vraćati na platformu i obezbeđivati konstantan priliv donacija za NURDOR, koje ovog puta imaju za cilj završavanje nove Roditeljske kuće“, izjavila je Milena Đorić Gudurić, direktorka Marketinga u kompaniji Mastercard.

Foto: Promo

Prva kolekcija je za samo par meseci prikupila blizu 4 miliona dinara za NURDOR.

Superhero.rs je važan digitalni kanal kroz koji humanitarna organizacija NURDOR na održiv i jednostavan način, prikuplja sredstva za inicijative i aktivnosti kojima se bavi, kako bi pomogli lečenje i oporavak dece obolele od raka.

Fokus nove kolekcije je opremanje i otvaranje vrata nove, do sada najveće Roditeljske kuće, koju je organizacija uspela da obezbedi uz pomoć donacija.

Foto: Promo

Superhero ambasadori za aktuelnu sezonu su: Marko Nastić, Zoe Kida, Boško Jakovljević, Mikri Maus, Ena Jović i ekipa Njuz.net.

Budimo superheroji i u samo nekoliko klikova na superhero.rs. pomozimo mališanima obolelima od raka.

Foto: Promo

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar