ranko pivljanin
Ranko Pivljanin, Foto: Promo

Žao mi je što ću morati da razočaram dušebrižnike, a najpre one što su hitri na zlo i tuđu nevolju požurili da slave, likuju i šenluče po režimskim medijskim streljanama i senkrupima u koje su, na komandu - aport, uskočili sa ventilatorima upaljenih propelera razbacujući okolo njihov neprikladni sadržaj.

Abonenti mrvica sa vladarovog stola, bustovani lažnom hrabrošću, inspirisani neutaživom željom da drugome jamu kopaju i naoružani adekvatnim alatom za svoj bedni posao, graknuli su uglas na vest da je „Junajted grupa“ (vodeća telekomunikaciona i medijska kompanija u Jugoistočnpoj Evropi) postigla dogovor o prodaji nekoliko kompanija, među kojima je i SBB (vodeći provajder televizijskog programa, širokopojasnog interneta i fiksnih telefonskih usluga u Srbiji), kao i prava prenosa sportskih događaja na Zapadnom Balkanu.

Da ne ulazimo u sitna poslovna crevca, ono što zanima ovdašnju javnost, a najviše vlasnike režimskog propagandnog koncerna i njihove neposredne izvođače radova, jeste pitanje „da li ova transakcija znači i gašenje ili, makar, promenu uređivačke politike medija koji obitavaju pod krovom „Junajted grupe“, tačnije „Junajted medije“, njenog medijskog ogranka?“.

Javnost kojoj su ovi mediji bili, maltene, jedini otklon od gebelsovštine koju je uspostavio ovaj Vrhovni manipulator koji sada posrće i baulja po sve užem i skliskijem tronu, zabrinula se da li će ostati i bez tog jedinog odškrinutog prozora kroz koji su u mrklinu medijskog mraka probijali tračci istine, činjenica i autentični vox populi.

Ovi drugi, pre svega, sluge iz Vučićeve medijske kafilerije kao i polit-komesari i trbuhozborci njegove kriminalno-kleptoktratsko zlikovačke sekte su, naprasno, počeli da se raduju, udarajući se šapicama u grudi i svadbarski podvriskujući, slaveći pad „šolakovog Mordora“, kako reče Ana Brnabić. Da je citiramo u punom kapacitetu njene ushićenosti, radosti i ordinarnih laži:

„Danas je veliki dan za Srbiju. Mordor, kula Šolakovog medijskog zla je pala. Kula zla koja je nanosila sivu senku nad Srbijom i manipulisala velikim brojem naših građana. N1 i Nova su bile simbol medijskog beščašća“, reče Brnabićeva gostujući na Hepi televiziji.

Na mediju, dakle, koji je uz „Pink“, „Tanjug“ „Tv Prvu“, Informer, „Kurir TV“, koliko do juče zlosrećni RTS, da na ostale ne trošim ni reči ni prostor, pojam i etalon objektivnosti i nezavisnosti, profesionalizma, časnog i nepotkupljivog novinarstva, tačnosti, nepristrasnosti, medijske odgovornosti… Takvi su, tako mi Milomira Marića, Željka Mitrovića, Dragana J. Vučićevića, Dragana Bujoševića i Nenada Lj. Stefanovića… da ne idem dalje po dubini i ne nabrajam ostale karijatide tog časnog i, za svaki primer, medijskog Panteona.

Na Vučićev zvižduk ili, čak i pre, u skladu sa viškom slugeranjske revnosti, javili su se i zaštektali medijski kerberi iz tabloidnog ešalona da i sami bace koji kamen na Dragana Šolaka, mitsko biće kontraapoteizirano u samog đavola i arhidušmanina ovdašnjeg Zevsa. Višak roščića sa glave Dragana Đilasa, nakon što su ga kao dušmanina potrošili i izraubovali, ne umejući ni svojima da objasne kako i zašto „lopova sa ukradenih 619 miliona evra“ nikako ne hapse i procesuiraju nego moraju da idu sa lisicama po svojim redovima, prebacili su na Šolakovu glavu i sad guslaju poemu o zlom tajkunu koji je od novca građana Srbije svoj golf teren proširio na tri zemlje Beneluksa.

Redakcija „Nova.rs“ Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Koji je, kako godinama pišu i govore, zloupotrebio sve što je stigao, uključujući sad i studentske proteste, u cilju svojih najnižih lihvarskih ponuda. Prevedeno na njihov jezik, ekonomsku teoriju i praksu: da u svoj džep strpa još neku milijardu. A oni izginuše na prkosima pred budžetom Srbije, sve vičući: dalje nećeš moći, ne damo, odbij, treba nam za Ekspo, znate li vi da kilometar auto puta kroz prokleto ravnu Vojvodinu bez kamena košta dvanestak miliona evra, a kroz klisure ide i do 20, da „mony helicopter“ ne može da leti na prazno – sto evra za penzionere, 30 za gospođu, 50 za gospodina, 12 milijardi za ove pobunjene studente, a gde su polaznici Akademije mladih lidera, pa Veselinovići, Radoičići, Zbiljići, Bosanci… imaš li ti srca, Šolače?

Jednom, to jest sa dve reči, Tokinov Sauron, što bi rekla Ana Brnabić. I neka je, kako opet reče Ana, Vučić zaustavio dalje bogaćenje Đilasa i Šolaka na grbači našeg naroda i što se „nije predao ni uzmakao“ pred tim zlim tajkunom koji „sejući sve same laži i mržnju“ udara na njega prepoštenog, prepodobnog, predivnog, predobrog, preosvećenog, prepametnog, predržavnog i prenatalnog… Uzgred rečeno, Đilas i Šolak i nemaju nikakav zajednički biznis. I to ste izmislili, pa autohipnozom sebe u isto ubedili, ubeđujući u tu laž i ostatak naroda kojem više od decenije ispirate mozak.

Kao što rekoh na početku, žao mi je, ali prerano ste podložili ražanj, zašiljili i namastili kolac i poskakali od sreće iz smrdljivih brloga. Zato, hajdemo malo faktima i istinom – znam da su vam te stvari nerazumljive, neshvatljive i strane, ali neko će vam već to prevesti.

Prvo nada da će od sada, pre svega televizije N1 i Nova (najveći trn u oku dalekovidog vizionara), novine „Nova“ i „Danas“, nedeljnik „Radar“ i portal „Nova.rs“ biti zbrisani sa lica zemlje ustupajući prostor za metastaziranje vašeg medisjkog propagandnog kancera – uzaludna je. Prodat je SBB – ali ne i „Junajted medija“ pod čijim okriljem funkcionišu ove medijske kuće.

Drugo, iako je SBB kao platforma prodat, ugovor o kupoprodaji obavezuje novog vlasnika da i dalje emituju televizije N1 i Novu S bez mešanja u uređivačku politiku. Dakle, na vaš užas, a, nadam se, na radost i polunormalnog sveta i građana ove zemlje koji bi da čuju i vide i nešto drugo izvan produkcije vaših medijskih fabrika laži, spinovanja, falsifikovanja stvarnosti i bestijalne propagande – MI OSTAJEMO!

Niti gde idemo, niti se gasimo, niti menjamo uređivačku politiku.

I da. U ovom tekstu ima jedna neistina, više mala neiskrenost. Znate ono kad sam dva puta rekao kako mi je žao što ću vas razočarati.

Šalio sam se.

Nije mi žao.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare