Foto:promo NetCarShow

Prodajni rezultati premijum brendova u 2021. su poznati, a prava novost jeste da je bavarska kompanija prestigla rivala iz Štutgarta, i to prvi put u poslednjih pet godina.

BMW je prodao rekordnih 2,2 miliona vozila prethodne godine, navodi se u saopštenju bavarskog proizvođača, a konačne brojke će biti objavljene kasnije tokom ovog meseca.

Sa druge strane, Mercedes je zabeležio pad od 5 procenata, a globalno je isporučio 2,05 miliona vozila, dok je u poslednjem kvartalu zabeležena za četvrtinu manja prodaja nego u istom vremenskom periodu 2020. Glavni razlog pada prodaje je nedostatak mikročipova koji nastavlja da bude ozbiljan problem za automobilsku industriju.

Ipak, Mercedes beleži veliki rast prodaje elektrifikovanih vozila, i to za čak 69 procenata. Prodato je 227.458 elektrifikovanih vozila, a od toga 48.936 su bili potpuno električni. Prodajni rezultati Mercedesa ne uključuju brend Smart i laka komercijalna vozila, kao što se u prodaju BMW-a ne ubrajaju brendovi Mini i Rolls-Royce.

Što se prodaje po regionima tiče, Mercedes je zabeležio pad od 11 procenata u Evropi, ali i čak 25 posto na domaćem, nemačkom tržištu. Sa druge strane, prodaja u SAD je veća za 0,4 procenta.

Bonus video: Večeras u 21h na Nova.rs – Mercedes na struju, brza Cupra i nezahvalnici na putu

Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar