Japanska kompanija želi da dominira u vrlo kompetitivnom evropskom segmentu kompaktnih SUV-ova sa novim krosoverom Corolla Cross, koji će biti pozicioniran između modela C-HR i RAV4.
Američka verzija ovog automobila predstavljena je ranije tokom ove godine, dok je model za kinesko tržište premijeru imao u novembru, a sada je predstavljena i Corolla Cross za evropsko tržište.
Prema rečima čelnika Toyote, Corolla Cross je namenjena za kupce koje mogu odbiti kompromisi i manjak praktičnosti koje donosi C-HR zbog svog dizajna u obliku kupe-krosovera. Novi model japanske kompanije ima petu generaciju hibridnog sistema koji nudi više snage i obrtnog momenta.
Takođe, ovaj elektrifikovani pogon uključuje i opciju pogona na svim točkovima sa dodatkom električnog motora na zadnjoj osovini. Litijum-jonska baterija je 40 procenata manja, ali je ukupna snaga dvolitarskog agregata uparenog sa elektromotorom sada 199 KS, što omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,1 sekundu. Podaci o emisiji CO2 i potrošnji još uvek nisu saopšteni.
Što se dizajna novog krosovera japanske kompanije tiče, njegov robusni izgled je specifično kreiran za evropsko tržište, sa modernim izgledom prednjih i zadnjih svetala, trapezoidnom maskom hladnjaka i trodimenzionalnim lukovima točkova. Corolla Cross je 4.460 mm dugačak automobil, visok je 1.620 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.640 mm, što ovaj krosover smešta tačno između modela C-HR i RAV4 u srce vrlo kompetitivnog evropskog C-SUV segmenta.
Izgled enterijera je nešto što smo i očekivali od Toyote, uz odličnu praktičnost, vidljivost i prostor za putnike. Ističe se 12,3-inčna digitalna instrument tabla koja ima novi hardver i softver, i prema rečima japanske kompanije radi se o najvećem ekranu za prikaz instrumenata u segmentu. Tu je i centralni multimedijalni displej od 10,5 inča sa potpuno novim procesorom.
Proizvodnja Corolle Cross za evropsko tržište će početi sredinom sledeće godine u Japanu, a prve isporuke kupcima očekuju se tokom jeseni 2022.
Bonus video: Kraj za vožnju u pijanom stanju
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare