Ducati nas je krajem prošle godine iznenadio i za 2022. godinu stigli su noviteti sa kojim je ovaj brend zagazio u nove segmente motociklizma.
Ducati je za ovu godinu unapredio nekoliko modela, ali je prikazao i nekoliko sasvih novih sa kojim su želeli da ponude motocikle koji će popuniti određena prazna mesta u segmentu motociklizma. Tako smo imali prilike da vidimo novi Streetfighter V2 i DesertX. Takođe je stigla i Multistrada V4 Pikes Peak.
Ducati DesertX
Ducati je do sada u Adventure ponudi imao samo verzije Multistrade. S obzirom da adventure motocikli iz godine u godinu postaju sve traženiji i popularniji, Ducati je rešio da ponudi svoj adventure motocikl koji je namenjen više upotrebi van asfalta.
Koncept takvog motocikla nastao je 2019. godine, a Ducati je krajem 2021. godine i zvanično predstavio DesertX kojeg će pokretati čuveni Tesastretta 11° agregat. Ducati-jev takozvani L2 agregat radne zapremine od 937 cm3 isporučuje 110 KS na 9.250 o/Min uz maksimalni obrtni moment od 92 Nm na 6.500 o/Min.
Ducati Streetfighter V2
Osim “velikog” i snažnog Streetfighter V4 Ducati je na tržište izbacio i slabiji Streetfighter V2.
Streetfighter V2 i Streetfighter V4 pored imena zajedničko imaju samo izgled.
Većinu tehničkih komponenti Streetfighter V2 deli sa sportskim modelom Panigale V2. Snaga koju Streetfighter V2 poseduje nije nimalo naivna, jer iz radne zapremine od 955 cm³ agregat isporučuje 153 KS.
Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
Ducati je svoju prvu Pikes Peak verziju Multistrade predstavio 2011. godine, a poslednju 2019. godine na Multistradi 1260. Sada je i prva Multistrada V4 dobila svoju sportsku Pikes Peak verziju.
Nova Pikes Peak verzija je najsnažnija verzija do sad. Pokreće je V4 agregat koji koristi i standardna Multistrada V4 i V4S. Iako imaju identičnu snagu od 170 KS, Pikes Peak je ipak više sportski orijentisana.
Više detalja o ovim modelima, pronađite ovde.
Bonus video: Zašto smo odlepili za Cuprom Formentor VZ5 – Test na stazi
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram