Najbolje filmske scene ponekad nastaju bez prethodne pripreme, već su improvizacija glumaca.
Za mnoge od ovih kultnih scena niste ni znali, ni pomislili da se zapravo nisu nalazile u scenariju.
U prvoj sceni filma Kum Vito Korleone mazi mačku koja mu se popela u krilo dok istovremeno donosi veoma brutalnu odluku. Mačke, naravno, nije bilo u scenariju već je sasvim slučajno završila u krilu Marlona Branda. Scena je ispalo toliko efektna da je reditelj filma Frensis Ford Kopola odlučio da je zadrži.
Tokom montaže Rokijevog treniranja pred njegov bokserski meč života, možemo videti Silevestera Stalonea kako trči kroz pijacu u Filadelfiji. Najednom u ruke dobija pomorandžu koju mu je bacio jedan prodavac na toj lokaciji. To nije pisalo u scenariju niti je ta osoba bila statista, već se radi o pravom prodavcu koji se prosto zadesio tu jer je filmska ekipa zahtevala od lokalnog stanovništva da se ponaša kao inače tokom snimanja, piše City Magazine.
Film „Taksista“ Martina Skorsezea, sa Robertom De Nirom u glavnoj ulozi, sa razlogom važi za kultno ostvarenje.
Skorseze je zamislio da scena u kojoj Deniro stoji ispred ogledala i vežba izvlačenje pištolja nema monolog, ali je predložio glumcu da proba da nekoliko različitih varijanti po svom osećaju.
U jednom od pokušaja, rekao je čuvene reči: „Meni govoriš? Jel’ ti to meni govoriš?“, a ova scena postala je jedna od najupečatljivijih.
Lejdi Gaga je prvu veliku ulogu dobila u ostvarenju „American Horror Story Hotel“, ali je raskošan talenat pokazala tek ulogom u hvaljenom filmu „Zvezda je rođena“. O hemiji sa kolegom, glumačkom zvezdom Bredlijem Kuperom, pisalo se i pričalo na svakom koraku.
U filmu njih dvoje započinju burnu. U jednoj sceni se Gaga kupa dok je pijani Džekson, kog tumači Kuper, vređa i naziva ružnom, a u jednom trenutku ju je čak i pljunuo. To nije postojalo u scenariju.
Gaga je kasnije u jednom od razgovora za medije ispričala da je taj šokiran izraz lica zapravo bio stvaran jer se, kao i junakinja filma, i sama borila sa nesigurnošću u pogledu svog izgleda. Kuper je, takođe, komentarisao ovu scenu rečima da ne smatra da je prešao granicu zbog onoga što je izgovorio jer su tokom snimanja Gaga i on izgradili međusobno poverenje.
Scena u kojoj Leonardo Dikaprio sa palube Titanika viče „I’m the king of the world“ je osmišljena u poslednjem trenutku. Pre nego što se odlučio za ovu rečenicu, reditelj Džejms Kameron je probao da snimi Lea kako izgovara drugačije rečenice, ali nijedna nije zvučala dovoljno ubedljivo. Na kraju se ispostavilo da je ovo jedna od najprepoznatljivijih scena filma.
Dikaprio je verovatno imao još mnogo improvizacija tokom karijere, a jedna je i ona u filmu „Đangova osveta“. Tokom govora za večerom, lik kog tumači Dikaprio neočekivano podivlja i svojom rukom razbija čašu o sto, što ostavlja vidljiv trag krvi na njegovom dlanu. Ovu scenu Tarantino nije predvideo, ali je ipak odlučio da je ostavi u filmu, što se pokazala kao dobra odluka s obzirom na to da je ovo jedan od najupečatljivijih trenutaka tog ostvarenja.
BONUS VIDEO: Top 5 jugoslovenskih filmova