Dušan Nikezić Foto: Filip Krainčanić/Nova.rs

Predsednik Resornog odbora za privredu i finansije Stranke slobode i pravde (SSP) Dušan Nikezić zatražio je danas od ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislava Momirovića da objasni da li se avion proizveden 2008. godine može nazvati "novim avionom" samo zato što je prefarban.

„Da li automobil iz 2008. godine koji prefarbate zovete novi automobil? Nadam se da ne, ali onda ne razumem zašto avion proizveden 2008. godine, koje ste prefarbali, zovete ‘novi avion Er Srbije’? Lepo je, i sasvim dovoljno, što avion nosi lik Nikole Tesle, a ružno i nepotrebno da obmanjujete narod kako se radi o novom avionu“, naveo je Nikezić u pisanoj izjavi.

Obraćajući se ministru saobraćaja, Nikezić tvrdi da je ranije javnost obmanuta tvrdnjama kako posao sa Etihadom „podrazumeva kupovinu novih Erbasovih aviona, veliko ulaganje Etihada, profitabilno poslovanje i zapošljavanje novih pilota“.

„Ispostavilo se da nova kompanija od Etihada iznajmljuje polovne prefarbane avione, od Etihada pozajmljuje pare sa kamatom od 7,64% i provizijom od 6,55%, iznajmljuje Etihadove slotove, plaća Etihadove pilote četiri puta više od naših, pa će Srbiju, subvencije, troškovi Etihada, državne garancije, poslovni gubici i novi dugovi, na kraju, koštati više od milijardu evra“, ocenio je Nikezić

Jednog dana narodu ćete morati da objasnite zašto i gde su otišle tolike pare, navao je Nikzeić uz poruku: „tada vas neće spasiti ni novi, ni prefarbani avioni Er Srbije“.

Na beogradskom aerodromu jutros je priređena ceremonija povodom prvog leta za Njujork aviona Er Srbije Erbas A330 sa likom Nikole Tesle.

Pozivajući se na ranije saopštenje nacionalne aviokompanije, mediji su objavili da je Erbas A330-200 sa likom i imenom Nikole Tesle „svoj jedinstveni izgled dobio u Šenonu u Irskoj“ i da je „za proces farbanja, tokom kojeg su upotrebljene 22 različite boje i oko 250 litara farbe, bilo potrebno osam dana neprekidnog rada u tri smene, sa timovima od oko 10 ljudi po smeni“.

Avion proizveden 2008. godine, godinu dana mlađi od prethodnog mlaznjaka istog tipa u floti „Er Srbije“, a njegov prethodni operater bila je ruska nacionalna avio-kompanija „Aeroflot“.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar