Foto: Shutterstock

Stanari solitera sa 54 stana u beogradskom naselju Banovo brdo već pet dana nemaju grejanje. Kako im je objašnjeno, 15. oktobra bila je havarija na magistralnom toplovodu koji snabdeva to naselje, a Beogradske elektrane saopštile su da je to popravljeno. Međutim, grejanja nema, a tako ni objašnjenja o čemu se radi i kada će građani dobiti grejanje. Naša sagovornica Violeta Cvejić ističe da su stanari zvali sve gradske službe i da nisu dobili nijedan odgovor dalji od "videćemo u čemu je problem". Ona napominje i da zgrada prekoputa njihove, u kojoj živi jedan bivši ministar, ima grejanje.

„Mi nemamo grejanje uopšte. Zovemo skoro pola nas iz zgrade broj 11 0 11, koji je objedinjeni broj grada za sve probleme građana. U ponedeljak je nemoguće dobiti taj broj, dosta ljudi je dobilo obaveštenje ’50. ste na redu’. Jedan komšija je čekao čak sat vremena da razgovara sa operaterom i ništa, i nekako smo taj dan prijavili kvar. Naravno, svaki dan zovemo i ništa“, priča za Nova.rs Violeta Cvejić.

„Zanimljivo je da ti kada prijaviš kvar prijava važi 24 sata, i ako nisu popravili to zoveš ponovo„, navodi naša sagovornica.

Stanari su, kako kaže Cvejić, pisali na mejl kabineta v.d. direktora „Beogradskih elektrana“ Vanje Vukića, predočavajući šta se dešava i ističući da je to javno preduzeće obavezno da daje tačne i blagovremene informacije.

Foto: Shutterstock

„Oni odgovaraju da su prijavili da ceo objekat nema grejanje. Sutradan, 18. oktobra, ponovo sam im pisala – dobijam odgovor da treba da se strpimo. Ti ne znaš sa kim komuniciraš preko tog mejla, jer oni završavaju prepisku sa „srdačan pozdrav““, navodi Violeta Cvejić.

Kako navodi, u međuvremenu je zvala inspekciju grada Beograda, koji su joj takođe rekli da će da reaguju – ali od toga nije bilo ništa.

„U sredu, kažem operateru na 11 0 11 ‘pošto niste ništa uradili koja je sledeća instanca da se obratim’, a on odgovara „ne smem da vam kažem“. Svi nešto ljubazni, ušećereni…“, priča sagovornica Nove.

Cvejić ističe da je u četvrtak oko 17 sati ponovo pozvala 11 0 11, odakle su je „prebacili“ na toplane, gde se javio, kako kaže, „isti onaj glas koji mi je rekao ‘ne smem da vam kažem'“.

Pročitajte još

„Kažu, ‘videćemo gde je problem, ostavite telefon i javićemo vam’ i nisu se javili. Ja koga god da zovem predstavim se. Sada je toplo, a zamislite da je minus 10 – isto bi bilo“, priča stanarka solitera na Banovom brdu.

Prema njenim rečima, građanima je bitno da imaju kome da se žale na svoj komunalni problem i da on bude rešen.

„Bilo koji sekretarijat, toplane, inspekciju da zoveš oni te upućuju na br 11 0 11 i tu se sve završava. Na sajtu toplana ima neki broj 29… ali i taj kad dobiješ upućuju te na 11 0 11. Toplana po Zakonu o komunalnim delatnostima i Zakonu o javnim preduzećima mora da ima svoju službu za obaveštavanje građana, a oni se skrivaju iza tog broja 11 0 11“, ističe Cvejić.

Foto: Shutterstock

Jedna od stanarki tog solitera, koja je advokatica, Jelena Drenča u četvrtak je poslala opomenu pred tužbu Vanji Vukiću i dopis gradskoj inspekciji.

Cvejić još dodaje da u zgradi prekoputa njihove – ima grejanja.

„Ta zgrada je 50 metara od naše. A u toj zgradi, inače, živi bivši ministar prosvete Branko Ružić„, zaključuje Cvejić.

BONUS VIDEO Pozivanje broja za prijavu problema sa grejanjem

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar