Medijska pismenost za zrelo doba
Medijska pismenost za zrelo doba Foto:Promo

U biblioteci "Ljubimir Nenadović" u Valjevu, u petak 7. maja od 11 časova, održaće se prvi u nizu seminara za bibliotekare, koje realizuje udruženje Biblioteka Plus u okviru projekta "Medijsko nasilje i medijska ekologija".

Cilj ovog projekta da se bibliotekarima pruži stručna podrška da razvijaju znanja i ohrabre starije građane, korisnike biblioteka da se služe društvenim medijima, internetom, ali da uz pomoć bibliotekara pažljivije biraju, stvaraju i razmenjuju medijske sadržaje.

Posle uvodne reči Violete Milošević i Zorana Hamovića, o medijskom montoringu za bibliotekare govoriće Maja Vukadinović, koja će održati i radionicu, a uslediće predavanje i radionica „Medijska kreativnost za treće doba“ Ljiljane Manić. Polaznici seminara biće odabrani bibliotekari iz ustanova koje pokriva matična biblioteka.

U razgovorima sa bibliotekarima predavači će utvrditi kako razvijaju komunikaciju sa penzionerima i korisnicima u zrelijem dobu. Budući da im je osim knjiga potrebna i podrška u savlađivanju i upotrebi novih medija, javna biblioteka je pred novim izazovima unapređenja njihovih znanja i veština.

Projektne aktivnosti usmerene su na razmenu iskustva i stručnu podršku bibliotekarima za rad sa sa starijim korisnicima u oblasti medijskog monitoringa, medijske kritike, medijske kreativnosti i medijskog aktivizma. Predavači su prof dr Miroljub Radojković, dr Maja Vukadinović, dr Tamara Vučenović, dr Ljiljana Manić. dr Vesna Crnogorac, dr Marijana Matović i prof. dr Dalibor Petrović. a o svojim iskustvima u korišćenju interneta i društvenih mreža govore i  Neda Todorović, Gordana Zindović, Goran Marković, Ljubivoje Ršumović, Ratko Božović, Milan Vlajčić.

Udruženje Biblioteka Plus je aktivno prisutna na polju unapređenja medijske pismenosti gotovo dve decenije. Dosadašnje aktivnosti obuhvatale su rad sa učenicima i nastavnicima u srednjim školama, a ovim projektom se nastavlja rad u javnim bibliotekama.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare