Cena karte koja je trajala 90 minuta i iznosila 90 dinara, prema najnovijim najavama gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, biće 50 dinara, a mesečna karta će pojeftiniti, pa će tako putnici umesto do sada 3.000 dinara, za nju plaćati 2.500.

Šapić je gostujući na televiziji Happy ispričao kako će javni prevoz biti jednostavniji, a kvalitetniji nego do sada.

„Kvalitet javnog prevoza ulaskom ‘Busplusa’ u čitav sistem, godinama je opadao jednako kao i naplata, te je nezadovoljstvo i korisnika i Grada raslo, zbog čega je predložena promena sistema i drastično pojeftinjenje javnog prevoza u Beogradu“, ističe Šapić.

On je pojasnio i da se čitav sistem na ovaj način pojednostavljuje, a novina u odnosu na jučerašnju najavu jeste pomenuto smanjenje cene mesečne karte za jednu zonu i niža cena vremenske karte od 90 minuta.

Pročitajte još:

„Grad će ubuduće biti podeljen na dve zone i postojaće dve tarife. Vremenska karta za 90 minuta koštala je 90 dinara, a sada će biti 50, dok će dnevna karta za obe zone iznositi 200 dinara. Sedmodnevna karta, takođe za obe zone, koštaće hiljadu dinara koliko je ranije koštala trodnevna. Sledeća velika stvar jeste cena mesečnih karata, koje su se kretale u zavisnosti od zone od 2.990 do 4.990 dinara. Sada će zona A ili zona B biti 2.500 dinara, a obe zone 3.500 dinara. Pojefetinjenja, dakle, idu skoro i do pedeset procenata, što mislim da će ljude opredeliti da plaćaju prevoz“, istakao je Šapić.

Vrućina u Beogradu Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Jeftinije i godišnje karte za obe zone

Predlog je da godišnje karte koštaju 25 hiljada za jednu zonu, odnosno 35 hiljada za obe zone, dok je nekada bilo 54 hiljade.

„Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće na godišnjem nivou plaćati 417 dinara za novu kartu već će im karta biti doživotna. Sve druge povlašćene kategorije ostaju i cena će biti hiljadu dinara. Uvešće se i sistemi plaćanja posredstvom sms-a i aplikacije, ali i na prodajnim mestima“ precizirao je Šapić, pa dodao:

„Ljudima ćemo ove informacije poslati na adrese da ne bi bilo plasiranja dezinformacija i opstrukcija“.

GSP, autobus, gradski prevoz, dan, radni dan, pun autobus, maske, maska, epidemiološke mere, korona, koronavirus,
Foto: Vesna Lalić/Nova.rs

„Neće biti više validiranja karti“

Neće biti više validiranja karti, a ako se putnik zatekne bez karte, neće biti izbacivanja iz prevoza već će mu biti data mogućnost da kaznu plati i to u narednih nekoliko dana po duplo manjoj ceni, kaže gradonačelnik.

„Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata niti zadržavanja kod validatora. Naša obaveza jeste da podižemo kvalitet prevoza i vozila i da povećamo frekvenciju vozila na najopterećenijim linijama“.

BONUS VIDEO: Šapića smo uhvatili u najopasnijoj laži od kad je gradonačelnik: Ovo su dokazi

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare