Sticajem okolnosti na koje nisu mogli da utiču, putnici sa leta Moskva - Beograd, bili su 3 dana zarobljeni u Rusiji, a da im se niko iz srpske avio-kompanije nije obratio nijednom rečju.
Kako za Novu.rs kaže jedan od putnika, on je ostao zapanjen neorganizovanošću koju je pokazala „Er Srbija“. Putnici jesu postali žrtve „više sile“ – manjeg kvara na avionu i političkih sukoba Rusije i Zapada, ali je neverovatno ponašanje „Er Srbije“.
„Znao sam da može doći do neočekivanih problema na letu za Beograd i iz Moskve, zbog cele situacije, ali na to sam i bio spreman. Ali zapanjen sam ponašanjem ljudi iz ‘Er Srbije’ koji nas tri dana nisu kontaktirali dok smo bili zaglavljeni na aerodromu Šeremetjevo. Među nama su bili i članovi posade, njihovi zaposleni, koji su bili u istoj situaciji kao i mi, ni njih niko iz firme u kojoj rade nije kontaktirao“, počinje svoju ispovest jedan od putnika baksuznog leta koji je u sredu trebalo da poleti iz Moskve za Beograd.
Njihova nevolja je počela kada su ruski aviomehaničari, prilikom pregleda letelice, „erbasa 320“ ustanovili da nije u redu oplata na jedenom od motora. To je popravljeno odmah na aerodromu, jer nije u pitanju komplikovani kvar, ali, zbog političke situacije firma „Erbas“ nije priznavala tu popravku pa avion nije mogao da poleti za srpsku prestonicu. Putnici, njih oko 170, što Rusa, što Srba, ostali su čekajući novi let za Beograd
„Nismo znali šta se dešava, let za Beograd je bio najavljivan, pa otkazivan, i tako unedogled. Obezbeđen nam je smeštaj u hotelu na aerodromu, ali nismo smeli da spavamo, jer nismo imali nikakva obaveštenja o tome da li će i kada avion poleteti za Beograd. Neverovatno je da je let Moskva – Beograd jedini let iz ruske prestonice za jednu evropsku zemlju, ne računajući Belorusiju, a da „Er Srbija“ nema svog predstavnika na aerodromu“, objašnjava ovaj putnik.
Čekanja se oteglo na tri dana. Putnici koji kod sebe nisu imali rublje, upali su u novi problem, jer, takođe zbog političke situacije, nisu mogli da koriste kartice, a ni da promene evre.
„Snašli smo se, pozajmljivali su nam putnici koji su kod sebe imali rusku valutu. Privatnim kanalima smo pokušavali nešto da saznamo, ali bezuspešno. Pitali smo Ruse na aerodromu šta se dešava, oni su samo slegali ramenima, ni oni nisu znali ništa. Ljudi su se budili na svaka dva sata i proveravali šta se dešava, kako im ne bi promakao let. Prilikom kupovine karata dali smo brojeve telefona, kopije pasoša, sve moguće podatke, čak i osobu za kontakt ukoliko nam se nešto desi, ali niko nije dobio nikakvu poruku od ‘Er Srbije’. Kada kupim kartu očekujem da i kompanija ima neke obaveze prema putnicima, makar da nas obavesti šta se dešava“, objašnjava ovaj putnik.
Na kraju, posle tri dana, došao je zamenski avion „Er Srbije“, „erbas 319“, koji ima manje mesta od planiranog aviona, „erbasa 320“.
„Sreća u nesreći je što su neki putnici odustali. Neki Rusi, koji su želeli da doputuju u Beograd rekli su da neće više da čuju ni za „Er Srbiju“ ni za Srbiju uopšte. Ja, lično, tužiću „Er Srbiju“, a pretpostavljam da će još neki od putnika to uraditi, jer je njihovo ponašanje nedopustivo“, objašnjava ogorčeni putnik.
****
BONUS VIDEO: Novi terminal na aerodromu „Nikola Tesla“
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare