Nova.rs je i u septembru po gotovo svim ključnim parametrima bila u top tri najveća portala u Srbiji.
Po broju otvorenih strana, broju poseta, broju dnevnih korisnika (daily real users), kao i prosečno provedenom vremenu korisnika na sajtu, bili smo u top 3 sajta u Srbiji sa 70.794.588 otvorenih strana, 27.770.016 poseta, 542.835 dnevnih korisnika i prosečnim vremenom zadržavanja od 30 minuta i 40 sekundi po korisniku.
Po broju mesečnih korisnika bili smo 4, sa 2.525.472 korisnika, ali je zanimljivo da smo bili na 3. poziciji i kumulativno, sve do pretposlednjeg dana, odnosno 29. septembra.

Od 30 dana septembra, Nova.rs je 24 dana bila na 3. poziciji po broju real usera. Tako je nastavljen trend iz avgusta, kada smo bili na 3. poziciji čak 26 dana tog meseca, i jula, kada smo bili na 3. poziciji 20 dana tog meseca.

Nova Sport je, u mesecu Evrobasketa bio 2. sportska rubrika po čitanosti, odnosno broju korisnika, a iz Rige smo sa, za Srbiju razočaravajućeg prvenstva, izveštavali uživo od početka do kraja zahvaljujući našem iskusnom kolegi Nebojši Todoroviću, koji sa legendom Mićom Berićem vodi popularni podcast posvećen košarci Pick and Roll.
Nova Vesti su, sad već tradicionalno, na visokoj drugoj poziciji, zahvaljujući profesionalnom izveštavanju i ekskluzvinim pričama. Tako ste u septembru samo na Nova.rs (ili prvo na Nova.rs) mogli da pročitate:
– da je Zagorka Dolovac tražila da se izvrši nadzor nad Višim tužilaštvom Nenada Stefanovića zbog bekstva dvojice špijuna iz kućnog pritvora;
– da je obustavljen postupak protiv Vesićevog advokata Nemanje Aleksića koji je policajce napao palicom za golf, kao i da je ista sudija ukinula pritvor i njegovom klijentu Goranu Vesiću;
– ko je još saslušan u slučaju Generalštab u septembru, i čije poruke su veštačene u tom postupku;
– da Milica Đurđić, partnerka predsednice Srbije Ane Brnabić, pored unosnih biznisa u Beogradu poseduje još i nekretnine u Borči i Krnjači vredne 800.000 evra;
– šta piše u Zaključku Vlade koji je usvojen, a odnosi se na sporni Aneks 5 Ugovora o rekonstrukciji železničke pruge, koji je kasnije na brzinu povučen;
– kako je smenjen proruski čovek sa mesta šefa kabineta premijera Đura Macuta;
– da se dogovara zajednička predizborna lista u Mionici koju će predvoditi studenti;
– da je pokrenut disciplinski postupak protiv urednice Dečjeg programa RTS, kao i ko stoji iza pokretanja postupka;
Ovo su samo neke od vesti koje ste mogli da pročitate samo ili prvo na portalu Nova.rs, što je, verujemo jedan od glavnih razloga zbog čega naši čitaoci u tolikom broju svakodnevno čitaju naš portal.

Showbiz rubrika portala Nova.rs je bila 3. u Srbiji sa preko milion korisnika mesečno, dok je portal Zadovoljna.rs zadržao svoje mesto u top 5 ženskih portala u zemlji sa više od 600.000 korisnika, od čega je preko 67 odsto ženskog pola, što pokazuje odlično targetiranje ciljne grupe i čini je „najženstvenijim“ portalom u top 5 ženskih portala, sa najvećim procentom žena u čitalačkoj publici među top 5 u toj kategoriji.
Kada je reč o pokazateljima koliko naši posetioci pažljivo čitaju tekstove, o tome najbolje govori broj otvorenih strana i vreme zadržavanja na sajtu. Sa više od 70 miliona otvorenih strana i više od 30 minuta, koliko je u proseku, svaki od naših 2,5 miliona korisnika proveo čitajući nova.rs, možemo da kažemo da pored brzih i tačnih informacija, naše priče nude i kvalitet više, a to je podrobno objašnjavanje događaja u jednom od najturbulentnijih perioda u Srbiji u proteklih 10 godina.
Koliko ljudi u Srbiji veruju portalu Nova.rs, pokazalo je i najeminentnije svetsko istraživanje digitalnih medija, koje organizuju Univerzitet Oksford i agencija Rojters, po kome je, pored N1, portal Nova.rs medij kome korisnici u Srbiji najviše veruju.
Sve ovo pokazuju i brojke koje iz meseca i mesec potvrđuju ne samo snagu profesionalnog novinarstva, već i uticaj koji naš portal ima u srpskoj javnosti, a koji čine isključivo redakcija portala Nova.rs i naši čitaoci koji nam veruju.
Izdavač portala Nova.rs, N1info.rs, Danas.rs i Radar.rs, United media, u septebru je bila prvi izdavač po broju poseta (66.843.029) i po prosečno provedenom vremenu na svojim portalima – 52 minuta i 47 sekundi. Po broju otvorenih strana (153.465.484) i po broju dnevnih usera (955.986) bila je na 2. poziciji među izdavačima, a na 3. po broju korisnika – 3.288.048.