Pokret „Ne davimo Beograd“ ocenio je danas da gradski javni prevoz u Beogradu, zbog nerešavanja problema sa turskom firmom „Kentkart“ koja naplaćuje karte sistemom „BusPlus“, postaje „nepodnošljv“ i da vlast nema nikakvu ideju kako da ga reši.
Pokret je naveo da je gradska vllast „pre dve godine prvo produžila ugovor“ s tom firmom, a prošle godine je novi potom gradonačelnik, Aleksandar Šapić, najavio raskidanje tog ugovora i vraćanje naplate u „ruke Grada“, da bi se danas potvrdilo da će morati da se plaćaju penali ukoliko se želi raskid.
„Sve ovo pokazuje nam da gradska vlast nema viziju razvoja javnog prevoza, a posledice snose građani i javni budžet“, ocenio je u saopštenju taj pokret koji prerasta u Zeleno-levi front.
Zvaničnik i gradski odbornik Pokreta „Ne davimo Beograd“, Dobrica Veselinović, kazao je da predlažu, „umesto hazarderskih poduhvata i javno-privatnih partnerstava“, optimizaciju linija prevoza, drugačiji pristup prodaji i kontroli karata, smanjivanje cene mesečne karte i uvođenje „takse za urbanu mobilnost“.
Podsetio je na plan Pokreta „Od kuće do posla za 30 minuta“ koji sadrži jasne mere za unapređenje sistema javnog prevoza Beograda.
„Kroz bolju organizaciju trasa javnog prevoza, koristeći postojeću infrastrukturu BG voza, i širenjem mreže žutih traka na ulicama, unapredićemo kvalitet usluge i života za skoro 50 odsto Beograđana koji svakodnevno koriste javni prevoz“, izjavio je Veselinović.
Po njegovim rečima, taj plan predvviđa i optimizaciju reda vožnje, ulaganje u šinske sisteme i po tri brze linije autobusa, tramvaja i BG voza čime bi omogućio da za većinu građana „put od kuće do posla traje najviše 30 minuta“.
Veselinović je tražio „hitno unapređenje javnog prevoza“, jer je to, kako je naveo, jedan od najvećih problema s kojima se građani svakodnevno suočavaju.
BONUS VIDEO: Da li ćemo ulaskom na prva vrata u vozilima gradskog prevoza smanjiti švercovanje
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare