Foto: Shutterstock

Putnici koji su posredstvom turističke agencije "Guliver" iz Kraljeva uplatili smeštaj u nekom od letovališta u Grčkoj, zatečeni su informacijom koja se pojavila u medijima, da agencija nije obezbedila vaučere koje su turisti ranije platili.

„Ne znam razlog. Oni su bili posrednici. Niko me nije ni obavestio. Pročitala sam juče tu vest. Odoh sada u turističku inspekciju da prijavim“, kaže žena iz Kraljeva, koju smo zatekli ispred agencije „Guliver“.

Turistička agencija Gulliver Foto:Nova.rs

Kako nam je objasnila, u ponudi je bio veoma povoljan aranžman, i to za letovanje u Paraliji početkom septembra.

„Supruga i mene je sve to koštalo 230 evra. Veoma jeftino za sam početak septembra. Ali, išli bi smo sopstvenim prevozom. Videćemo da li će nam vratiti novac“, kaže ova Kraljevčanka.

Iz ove agencije se nisu oglašavali, a vrata kancelarije koja se nalazi u samom centru Kraljeva, jutros su zaključana.

Putnici koji su se obratili turističkoj inspekciji rekli su da su ih agencije obavestili da ne polaze na putovanja jer im nisu obezbeđeni vaučeri, i da će im se javiti sa informacijama o nadoknadi štete.

PROČITAJTE JOŠ

Proverom jedinstvenog registra računa na sajtu Narodne banke Srbije, vidi se da je jedan od dva računa agencije „Guliver“ u blokadi, dok je drugi u funkciji. To praktično znači da agencija nije u blokadi.

Turistička agencija Gulliver Foto:Nova.rs

Inspekcijski nadzor je u toku.

Iz Nacionalne asocijacije turističkih agencija (YUTA) kažu da je Guliver“ još prošle godine prijavio da ima poteškoće u poslovanju.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar