Šta tačno kažu u poruci?
Čuveni modni brend Zara nedavno je predstavio novu reklamnu kampanju i ona je odmah digla veliku prašinu, toliko da su mnogi na društvenim mrežama pozivali na bojkot ove modne kuće. Naime, Zarina nova kampanja izazvala je veliki bes i osudu jer je mnoge korišćenje statua obmotanih belim čaršavima podsetila na prizore stradanja u Gazi.
Nakon kritika Zara je juče sa naslovne strane svog vebsajta i aplikacije uklonila sporne slike s lutkama kojima nedostaju udovi i statuama umotanim u belo.
A sada su se oglasili na Instagramu.
U izjavi navode da su na kampanji počeli da rade u julu mesecu, a da je fotografisanje bilo u septembru i da predstavlja seriju slika nedovršenih skulptura u studiju, a da je nastala samo u želji da se prikažu rukotvorine u umetničkom kontekstu.
„Nažalost, neke mušterije su te fotografije uvredile i videle su u njima nešto što nikako nije bila namera kada su nastajale. Zara žali zbog tog nesporazuma i izražava duboko poštovanje prema svima“, navodi se u izjavi.
Međutim, ni taj potez se mnogima nije dopao, pa u komentarima navode da je sad kasno za to i da Zara nije smela da bude slepa na stradanja. Navode da su morali da reaguju pre i da budu svesni šta njihove slike mogu da znače u trenutnom kontekstu tragičnih dešavanja u svetu.
Pritom, njih sada dodatno kritikuju i kažu da je tek neobjašnjivo zašto nisu stopirali kampanju na vreme ako je nastala još u septembru.
Podsetimo, u kampanji model Kristen Mekmenami stoji u sobi s lutkama prekrivenim belim čaršavima, a za kolekciju se navodi da slavi posvećenost brenda izradi i strast prema umetničkom izražavanju.