"Pađen je napravio neoprostivo naivnu grešku u koracima, hteo je da bude deo "muzeja" novog vala s kojim realno nema veze i prišlepao se sa Štulićem s kojim je sarađivao kad je Džoni već postao antiteza novog vala 1987, nebitan, dosadan i bleda sena boljeg sebe od par godina pre".
Takozvana afera sa Džonijem Štulićem i Muzejom Novog vala u Zagrebu, se nastavlja. Nakon što je Jurica Pađen ljutito reagovao na takođe ljutit komentar Džonija Štulića vezan za njegove lične stvari koje je Pađen donirao muzeju, oglasio se i muzički kritičar „Večernjeg lista“ Hrvoje Horvat.
„Ne treba biti previše pametan da bi se to očekivalo, dapače, treba biti dovoljno glup. Ali nije Pađen glup, samo je naivan, a Štulić efektno pokvaren. Koliko čovek mora biti zločest da zbog tri pedale i faking hlača o kojima mašta besposleni deo nacije, Štulić napravi stejtment koji je, još gore, nekome i važan? Znajući pritom da je Štuliću najvažnije bilo baš to da ga netko spomene. No, Pađen je napravio neoprostivo naivnu grešku u koracima, hteo je da bude deo „muzeja“ novog vala s kojim realno nema veze i prišlepao se sa Štulićem s kojim je sarađivao kad je Džoni već postao antiteza novog vala 1987, nebitan, dosadan i bleda sena boljeg sebe od par godina pre“, piše Horvat i dodaje da „ko sa Džonijem spava, popišan se budi“.
„Štulić još uvek zločesto dete. Zapravo zločesti starac. Ta poražavajuća činjenica da se danas iko zanima ili zamara time što misli Branimir Štulić postala je opšte mesto žutila domaćeg javnog prostora u kojem Johan ispočetka tvrdi što hoće, a da li je to racionalno ili ne, više nikoga niti ne zanima. Sve je to cirkus. Kao što u ovom slučaju postaje posve nebitno jesu li se on i Pađen zaista čuli, jer to ne menja ništa. Niti činjenicu da muzej nije muzej, niti to da te tri pedale, gaće, Pađen i Štulić uopšte nisu bitni za današnji svet. Pa niti to da je čudno da se inteligentan momak poput Jurice uopšte drznuo išta javno napraviti sa Štulićevim pedalama, ne misleći da će uskoro od njega dobiti javnu „pedalu“. A i šta bi drugo?“, zaključuje Horvat.
Podsetimo, dva dana nakon otvaranja Muzeja Novog vala u petak u Zagrebu, oglasio se Branimir Džoni Štulić, koji je na Fejsbuku napisao da artefakti koje je Muzeju donirao Jurica Pađen, peškir i gitarske pedale, koji se reklamiraju kao njegovi to nisu:
„Povodom otvaranja Muzeja Novog vala primoran sam objasniti da izloženi ručnik i tenisice nisu moje, već Pađenove, pošto idu uz njegove zebraste špilhoznice u kojima je svirao na „Zadovoljštini“; moje su tri pedale koje su mi kod njega ostale, i za koje nije imao odobrenje da ih daje, kao što kaže, jer po običaju izvrće i laže“, odsečan je bio Štulić.