I ove godine, Svetski dan televizije obeležava se širom sveta 21. novembra kako bi nas sve podsetio na moć televizije. Deo godišnje inicijative Ujedinjenih nacija je i poluminutni video koji se ovom prilikom emituje u etru i onlajn.
Fokus 27. Svetskog dana televizije je dostupnost i posvećenost televizije da bude dostupna svima. Iako je televizija dostupna u svakom trenutku, bilo gde i na svim uređajima, trebalo bi da bude podjednako dostupna svima, bez obzira na vid i sluh. Posvećenost većoj uključenosti u društvo i pristupačnosti neophodna je ne samo za programske sadržaje, već i za promotivne sadržaje.
Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije, skoro 20% svetske populacije živi sa oštećenjem sluha, a najmanje 29% pati od kratkovidosti ili dalekovidosti. Svetski dan televizije je važna prilika da se podigne svest o društvenoj inkluziji i pokaže u kojoj meri su TV kompanije i oglašivači spremni da doprinesu i posvete se još pristupačnijem medijskom pejzažu u kojem će svi imati jednak pristup istim uslugama, iskustvima, informacijama i zabavi.
– Oglašavanje i medijska industrija imaju moć i obavezu da omoguće svim ljudima pristup sadržaju, uključujući reklame koje utiču na njihov izbor. Vreme je da udružimo snage za rast i za dobrobit svih – istakla je Taide Guajardo, direktorka marketinga kompanije P&G za Evropu.
– TV ima moć da oblikuje budućnost nabolje. Televizijske kuće imaju jedinstvenu priliku da angažuju publiku koja je do sada bila isključena. Proširujući pristup ne samo programskom sadržaju, već i reklamama, možemo osigurati da TV ostane zaista dostupan medij za sve. Kao predstavničko telo, udruženje egta će odigrati svoju ulogu u omogućavanju ove pozitivne promene podržavajući TV kompanije na njihovom putu da TV doprinese još boljoj društvenoj inkluziji i da bude pristupačnija medijska industrija – tvrdi Katty Roberfroid, direktorka udruženja egta.
– Televizija je oduvek bila važno sredstvo za podizanje svesti o problemima naših zajednica i naše planete. Na Svetski dan televizije slavimo ulogu televizije u ujedinjenju globalne zajednice. Toplo pozdravljamo ovogodišnji fokus na važnosti da televizija bude dostupna svima. Pristupačnost je ključna garancija da televizija može da obrazovati i povezati sve, ne izostavljajući nikoga – kaže Sherri Aldis, direktorka UNRIC-a.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar