Folksvagen je danas ozvaničio start prodaje najsnažnije, konvencionalne verzije novog “golfa.” Legendarni “GTI” u osmoj generaciji koštaće gotovo 40.000 evra, čime je zagazio u cenovni rang premijum modela.
Svakako jedan od najpoželjnijih modela u Evropi je Folksvagenov “golf”. To govore prodajne brojke od pamtiveka, pa i iz jula meseca 2020, jer je osma generacija sa preko 30.000 registrovanih primerka, ponovo najprodavaniji model od svih u čitavoj Evropi.
Sada je i zvanično počela prodaja verzije “GTI”, koja je do danas prodata u 2,3 miliona primeraka, a u osmoj generaciji dolazi sa snažnim dvolitarskim benzincem od 245 KS i 370 Nm.
Cena je za novi “GTI” iznosi 37.607 evra. Doduše, podrazumeva DSG menjač, pa kada bude dostupan u verziji sa manuelnim menjačem, snažni “golf” bi trebalo da bude povoljniji. Novi sportista iz VW koristi najsavremenije tehnologije koje dinamiku vožnje podižu na viši nivo. Reč je o novom centralnom sistemu “vehicle dynamics manager”, koji koordinira svim elektromehaničkim delovima, a opciono se nudi i unapređeno DCC oslanjanje.
Unutra se novi “GTI” ne razlikuje mnogo od standardne “osmice” jer koristi istu digitalizovanu kabinu, u kojoj je sve smešteno u “widescreen” postavku ekrana. Naravno, bitna razlika ogleda su u sedištima, jer “GTI” nudi ona sa kultnim kariranim dezenom.
Sa druge strane, spolja su mnogo vidljivije razlike, pa se “GTI” izdvaja dinamičnijim dizajnom prednjeg i zadnjeg branika, šire postavljenim usisnicima za vazduh, a i LED svetlima stoje niže i povezana su svetlećom “rešetkom”. Pozadi je smešten krovni spojler, difuzor i dve okrugle izduvne cevi.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare