Volkswagen, Renault, Audi, Peugeot, Citroen, Škoda, Mazda, Seat, Mercedes i Ford su odlučili da 2022. zauvek ugase pojedine modele automobila. Za neke smo već znali, ali ima i par iznenađenja. Pojedini modeli koji su popularni na srpskom tržištu ove godine će poslednji put sići sa proizvodnih traka.
Volkswagen će ugasiti Seat Mi i Škodu Citigo, a u prodaji će ostati samo Volkswagen Up. Volkswagen Passat takođe odlazi u istoriju, o čemu se već pisali na našem portalu, a s novom generacijom biće dostupan samo karavan.
Taj model će se proizvoditi na istoj proizvodnoj liniji s novom Škodom Superb, dostupnom kao limuzina i karavan. A Volkswagen će ove godine predstaviti električnu limuzinu u srednjoj klasi, piše N1.
Veliki monovoluen Volkswagen Sharan takođe će ove godine poslednji put sići s proizvodne trake. Audi će prestati da proizvodi sportski kupe TT, koji je dugo bio zaštitni znak kompanije.
Osim Audija TT, ove godine u penziju odlaze i modeli A1 i Q2.
Salone novih automobila ove godine napustiće i Renault Talisman, ali i Espace i Scenic – monovolumeni koji su odavno izgubili korak sa SUV-ovima i više ne mogu da prate njihove prodajne brojke.
I Ford Mondeo odlazi u istoriju, dok će nastaviti da se nudi na za azijskom tržištu. Kako izgleda nova generacija ove limuzine, a koja je nedavno predstavljena u Kini, pogledajte ovde.
Mercedes je već ukinuo Smart EQ forfour kao i sportski Mercedes-AMG GT 63 SE Performance.
Citroën i Peugeot će zatvoriti proizvodnju C1 i 108, a Mazda će se oprostiti s malim SUV-om CX-3, ali će njegovu ulogu preuzeti moderniji CX-30.
Automobilsko tržište menja se iz meseca u mesec, a mnogi modeli su izgubili status pa su pali na nivo najniže klase. A ne zaboravimo da je tu i elektrifikacija i usmeravanje interesa proizvođača na druge niše.
Bonus video: Puno toga po fer ceni – Test Renault Megane Grandcoupe
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare