Gala Videnović Foto:printscreen/youtube

Glumica Gala Videnović 27. juna proslavila je 53. rođendan.

Gala Aleksić, poznatija po devojačkom prezimenu Videnović, počela je da se bavi glumom još kao dete. Prvu filmsku ulogu, u ostvarenju „Moj tata na određeno vreme“, odigrala je sa 12 godina, a najveću popularnost donele su joj role Nataše u „Žikinoj dinastiji“ i Ester u „Balu na vodi“, dok je kasnije oduševljavala publiku u seriji „Metla bez drške“.

Suptilnom lepotom i prirodnošću osvojila je celu bivšu Jugoslaviju, a kao već popularna mlada glumica otišla je u Holivud, gde joj se smešila lepa karijera.

PROČITAJTE JOŠ:

Međutim, ubrzo po dolasku ostala je u drugom stanju, zbog čega je promenila planove.

„Imam svoju iznajmljenu kuću u jednom od kanjona. Na vrhu brda je živeo Šon Pen. Prekoputa je živeo Ed Haris. Ali dešava se sledeće. Ostajem u drugom stanju, a niko to ne zna. I to u trenutku kada me očekuje mnogo posla, ali ja verujem da ništa nije slučajno. Moj menadžer ima sistem da te uvuče u društvo. Ideš kod Stinga na roštilj na plaži. Pa onda na kućnu žurku kod benda Dipeš mod. U Malibuu svaki dan viđaš gomilu filmskih zvezda koje su ti komšije. Odlazim na audicije, stomak mi se ne vidi. Shvatam da neću još dugo moći to da krijem. A sve se dešava u tih ključnih šest meseci kad treba da mi se ostvari karijera. I ja rešim da nestanem. Ne javljam se na telefon. Rađam dečaka Demijana u Malibuu“, ispričala je glumica svojevremeno u ispovesti za „Nedeljnik“.

Gala Videnović Foto:printscreen/youtube

Uprkos savetima menadžera, nije želela da nastavi da ide na audicije, već se posvetila porodičnom životu.

„Menadžer Majkl Mekingli mi kaže da treba da nastavim. I ja sam do Demijanovog trećeg meseca išla na kastinge. A onda sam odlučila da ne želim da ostavljam dete Filipinki dok ja idem na audicije. Kao klinka nisam imala život i ekipu, nego sam jurila na snimanja. I odlučila sam da budem mama. Možda sam odluku donela i na osnovu gledanja Holivuda iz neposredne blizine. Viđala sam te zvezde koje idu u rehab centre i skidaju se sa alkohola, tableta, narkotika…“, prisetila se glumica.

Ne krije ni da je u Holivudu imala „nepristojne ponude“.

Gala Videnović Foto: Goran Srdanov

„Imala sam 18 godina i po američkim zakonima nisam bila punoletna. Tada su mnogi davali sve da dobiju takvu ponudu u Holivudu. Ali nikada nisam pristajala na takve stvari, na sklapanje ugovora sa đavolom“, otkrila je tom prilikom.

Jednom prilikom, ispričala je i da je imala blizak susret sa smrću.

„Prvi put sam se susrela sa smrću u cesni nad planinom Big Bear u Kaliforniji. Imala sam prijatelja koji je skupljao sate da bi postao pilot. Vukao je stalno ekipu sa sobom da ne leti sam. I nas troje se spakujemo tog dana i sa malog aerodroma u Santa Moniki krenemo avionom do Vegasa. Stigli smo tamo, procunjali pored svih onih replika ovoga i onoga. Vraćamo se nazad u cesni, okrećem se i gledam dole na grad, pale se svetla, Vegas svetluca. I iznenada, upadamo u jezivo nevreme. Pilot je izgubio kontakt sa zemljom. Padali smo i dizali se. Ćutala sam sve vreme. Užasno je bilo napeto. Pilot i kopilot napred, a ja se pozadi tresem, odskakuje avion, kolena mi udaraju u bradu. U jednom momentu pomislim: ‘Ovo je kraj.’ Čekala sam smrt i da samo udarimo i razbijemo se o stene. Zatvorila sam oči i kroz glavu mi je prošlo: ‘Žao mi je što će mi dete ostati bez mame.’ Ali, pilot je uspeo da povrati kontrolu nad cesnom i mi smo sleteli na aerodrom u Santa Moniki. Ćutali smo i svako je otišao do svog automobila. I više nikada nismo spominjali tu epizodu. Taj pilot je i kasnije dolazio u Beograd, ali nikada nismo pričali o tom letu nad stenama Big Beara. Pre 12 godina, udarila su me kola u Bulevaru. Sve pamtim kao sloumoušn. Čitav taj let sa sve koferom, od haube koja me je odbacila, pa do pada. Vrište prodavci i viču: ‘Ne mrdaj vrat, lezi mirno!’ Voze me u bolnicu, a ja kažem doktoru kako moram po sina na Zlatibor“, istakla je ona za pomenuti medij.

Gala Videnović Foto: Antonio Ahel/ATAImages

Nakon duže pauze, Gala se vratila na naše male ekrane, a najpre smo je videli u seriji „Andrija i Anđelka“, u jednoj epizodnoj ulozi.

Glumica je, nakon svega što ju je zadesilo, mir pronašla u hinduizmu.

„Proživela sam mnoge nesreće. Moji čuvari rade svoj posao. Hvala im. Pre nekoliko godina, živeći na Baliju, upoznala sam se sa hindu religijom koja propoveda harmoniju živih i onih koji to više nisu. Kada razmišljate na taj način, drukčije vidite stvari. Hinduizam sam pomenula kao filozofiju, kao način razmišljanja, a ne kao religiju. U tom smislu nisam religiozna osoba“, istakla je ona u jednom intervjuu.

Gala je, inače, u skladnom braku sa rediteljem Vladimirom Aleksićem, koji je između ostalog režirao seriju „Metla bez drške“ u kojoj je Gala glumila, i ima dva sina.

BONUS VIDEO: Top 5 najzgodnijih mladih srpskih glumica

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?