Amber Herd Foto: EPA-EFE/BRENDAN SMIALOWSKI / POOL

Kozmetički brend demantovao je tvrdnje Depove nekadašnje supruge da je njihovim proizvodom krila modrice koje je navodno zadobila tokom braka sa glumcem.

Džoni Dep je protiv Amber Herd pokrenuo tužbu za klevetu kako bi pokušao da dokaže da ona nije bila žrtva njegovog fizičkog zlostavljanja.

PROČITAJTE JOŠ

Herdova je 2018. godine napisala članak za Washington Post u kojem je sebe nazvala „žrtvom partnerskog nasilja“, očigledno aludirajući na suživot sa Depom.

Dep sada traži odštetu u vrednosti od 50 miliona dolara, s obzirom na to da su njene tvrdnje uticale da izgubi nekoliko bitnih uloga, kao i na urušavanje njegove reputacije.

Glumičina advokatica je 12. aprila iznela niz detalja iz odnosa svoje klijentkinje sa Depom.

U jednom trenutku je počela da govori o tome kako je Amber koristila kozmetički brend Milani ne bi li šminkom pokušala da prikrije modrice za koje je navodno Dep bio odgovoran.

Foto: EPA/FRANCK ROBICHON

Zastupnica Herdove je detaljno objaašnjavala kako je glumica različitim danima morala da meša boje iz palete pomenutog brenda jer su se i boje modrica menjale.

I sve bi možda bilo uverljivo da se u međuvremenu nije oglasila kozmetčka kuća koja proizvodi pomenutu šminku. Oni su na svom zvaničnom TikTok profilu objavili kratak video na kojem pokazuju da je ta šminka prvi put puštena u prodaju 2017. godine.

@milanicosmetics You asked us… let the record show that our Correcting Kit launched in 2017!👀 #milanicosmetics ♬ International Super Spy - dylan

Podsetimo, Amber je zahtev za razvod podnela 2016. godine, a nekadašnji supružnici su se zvanično razveli godinu dana kasnije.

Pomenuti video je do sada pogledan preko tri miliona puta, a podeljen više od 60 hiljada puta.

BONUS VIDEO: „Sačekuša“ za Džonija: Dep odušeljeno grlio fanove u Beogradu

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.