Sarajevski bend BoooX predstavio je novi EP sa pesamama u live izvođenju sa studijskog albuma “PoluTon”, kao i pratećim spotovima pod autentičnim nazivom “Sezona kiselih krastavaca”.
Ljubitelji kvalitetnog zvuka moći će da uživaju u pesmama “Berlin”, “Tišina”, “Poigravanja”, „Insekt“ i „Kliše“ u bendovskom rokenrol izvođenju u kom učestvuju bas, bubanj, gitara i vokali.
Novi projekat obradovao je fanove širom regiona, a članovi benda ističu da su izuzetno zadovoljni produkcijom i kompletnim aranžmanom.
Live je snimljen u HP studiju na „jedan, dva, tri“ što znači pravi koncertni zvuk, odjednom, zajedno, bez šminkanja i dosnimavanja što ovaj EP zaista čini vruhnski odrađenim. Spotove je osmislio Berin Tuzlić, a montirao i snimao Eldar Muhić.
„Ljudi su zaista super reagovali na našim svirkama uživo pa smo odlučili da napravimo i ovakvo izdanje i obradujemo one kojima se ovakav kvalitet posebno dopada“, kaže ekipa
BoooX-a.
Na pitanje odakle ideja za ovako interesantan naziv EP-a, iz benda kažu da je to zapravo metafora koja označava naše zastarelo balkansko kreativno stanje. Složićemo se ipak, da BoooX
ima mnogo toga kreativnog da ponudi, ali nikako bajatog.
„Živimo u vremenima kada su izmislili da kad si bolestan da si bolestan, a ne zadovoljan i radostan, da nam ne daju da budemo ono sto to istinski jesmo“, kažu iz benda povodom kreativnog naslova ovog izdanja.
Čini se da se na poseban način izdvaja pesma “Tišina” poznatim BoooX emotivno melanholičnim primesima, koja je prvi spot dobila još prošle godine,a ove specijalno izdanje kakvo zasigurno zaslužuje.
Lokacija za pesmu “Tišina” odabrana je za partizanski spomen part Vraca u Sarajevu. Ovaj spot je zapravo kao i samo ime što govori o tišini koketiranja sa današnjim vremenom u kom živimo. “Berlin” je sniman na Kremešu pored Sarajeva. To je spot koji govori o lažima i kako vreme sve laži dekodira. Naposletku, vreme kao jedinsteveni lek ostaje i na kraju uvek sve zaleči.
Kako kažu članovi benda, trudili su se da naprave jedinstveni koncept u celini koji će povezivati liriku, muziku i sliku. Ovaj spot zapravo predstavlja metaforu promocije negativnog koja se nalazi u svim vrstama komunikacija.
Ceo projekat nikako ne bi bio moguć bez fantastične kreativne pokretačke energije benda i naravno vernih fanova, ali i velikih profesionalaca u ovom poslu poput audio producenta Arel
Cesijara i ton majstora Meha Radoovića.
Uskoro očekujemo i veliku promo svirku Booox-a u Beogradu, tako da se spremite i na vreme ispratite aktuelnosti kako biste bili u mogućnosti da doživite jedan zaista uzbudljiv live performans ovog sjajnog benda.
BONUS VIDEO: Poslednje veče Beer festa – nastup Kikija Lesendrića i Pilota
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.