Planetarno popularni pevač The Weeknd izlaskom novog spota je šokirao fanove značajno transformisanim izgledom, koje liči na karikaturu. U spotu je nosio isti crveni sako koji je nosio i tokom dveju ceremonija MTV Video Music Awards i American Music Award.
U avgustu prošle godine je The Weeknd zabrinuo fanove kada je izašao na scenu tokom ceremonije MTV Video Music Awards, a činilo se da mu je lice krvavo.
Par meseci kasnije, u novembru, pojavio se na sceni tokom ceremonije American Music Award nosivši zavoje na licu.
Međutim, izlaskom novog spota je šokirao fanove značajno transformisanim izgledom. U spotu je nosio isti crveni sako koji je koristio i tokom dveju navedenih ceremonija.
Nakon što je skinuo zavoje, pevač je koristio facijalnu protetiku kako bi simulirao izgled ekstremne plastične operacije, uključujući filere oko jagodičnih kostiju i usana.
Komentari fanova nisu bili baš pozitivni jer su mnogi na društvenim mrežama istakli da im se ne sviđa izgled popularnog pevača.
The Weeknd je nadavno prozivao Grammy Awards nakon što je ostao bez nominacija iako je imao nekoliko hitova u poslednje vreme.
„Grammy Awards je korumpiran. Dugujete transparentnost meni, mojim fanovima i industriji“, poručio je pevač tada putem Tvitera.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare